فرماتده سپاه الغدیر یزد:

هفتمین المپیاد ورزشی بسیج، مساجد و محلات یزد برگزار می‎شود

سرهنگ رضا پورشمسی با اشاره به برگزاری هفتمین المپیاد ورزشی بسیج محلات و مساجد استان یزد در تاریخ 20 تیر، گفت: این المپیاد با هدف تعالی آحاد مردم جامعه، بسیجیان و به یاد شهدای مدافع حرم برگزار می‎شود.
کد خبر: ۳۵۲۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۸ - 02July 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، سرهنگ «رضا پورشمسی» فرمانده سپاه الغدیر یزد امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری هفتمین المپیاد ورزشی بسیج، محلات و مساجد استان یزد، اظهار داشت: این المپیاد با هدف تعالی آحاد مردم جامعه و بسیجیان و با شعار پاسداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم برپا می‌شود.

وی افزود: از آنجایی که سبک زندگی اسلامی، نظام‌ها و عرصه‌ها را می‌سازد؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان نگهبان و حافظ این نظام، باید سبک زندگی اسلامی را رعایت کند.

فرمانده سپاه الغدیر یزد موضوع ورزش و جوانان را حائز اهمیت قلمداد کرد و یادآور شد: سبک زندگی اسلامی به ورزش و سلامت روح و جسم، تاکید کرده است که برگزاری هفتمین المپیاد بسیج، مساجد و محلات استان یزد با همین هدف اجرایی خواهد شد.

پورشمسی شرکت کنندگان در این المپیاد را طیف وسیعی از مردم قلمداد کرد و ادامه داد: ورزش‌هایی که بر پایه تمدن غرب حرکت می‌کنند مردم و دیندار‌ها را نگران می‌کنند، اما اگر تمدن اسلامی مد نظر باشد ورزش‌ها تعالی بخشی جامعه را به دنبال خواهد داشت.

در ادامه این نشست «محمد مهدی نیکو‌نژاد» مسئول تربیت بدنی سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه توسعه ورزش محلات از جمله اهداف معاونت تربیت بدنی سپاه الغدیر است، بیان کرد: پایگاه‌های بسیج استان یزد تیم ورزشی سازمان یافته و ثبت شده دارند.

وی در مورد زمان برگزاری هفتمین المپیاد ورزشی بسیج و محلات در استان یزد، خاطرنشان کرد: مراسم افتتاحیه این المپیاد پنج‎شنبه ۲۰ تیر در گلزار شهدای خلدبرین برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه این دوره رقابت‌ها در تمام رشته‌های رزمی برگزار می‌شود، افزود: رویکرد المپیاد امسال زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای مدافع حرم است.

نیکونژاد زمان برگزاری مسابقات نهایی این المپیاد را ۲۷ و ۲۸ تیر دانست و تاکید کرد: پیش بینی می‌کنیم در کل استان ۲۰ هزار نفر در این مسابقات شرکت کنند  و یک هزار نفر به مرحله نهایی دست یابند.

مسئول تربیت بدنی سپاه الغدیر استان یزد متذکر شد: این المپیاد به آقایان اختصاص دارد و در هفته بسیج جشنواره‌ای ورزشی خواهران در شش رشته ورزشی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار