مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

شهدا چراغ هدایت هستند

سرهنگ حجت‌الله ناصرپور گفت: شهدا چراغ هدایت هستند و گرامیداشت یاد و خاطره آنان ارزشی کمتر از شهادت ندارد.
کد خبر: ۳۵۲۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۸ - 02July 2019

شهدا به مردم، جوانان  و نسل‌های متمادی، درس عشق و ایثار می‌دهند.

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم‎آباد، «حجت‎الله ناصرپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان امروز در مراسم کلنگ زنی یادمان شهدای گمنام معمولان که با حضور مسئولان این شهر برگزار شد، اظهار داشت: شهدا چراغ هدایت هستند و گرامیداشت یاد و خاطره آنان ارزشی کمتر از شهادت ندارد.

وی با بیان اینکه شهدای گمنام هیچکس را جز خدا ندارند، افزود: بسیاری از افراد در کنار قبر این عزیزان برای رفع مشکلات و گرفتاری‌های خود دعا می‌کنند و دعایشان مستجاب می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان بیان کرد: عده‌ای از بسیج محلات، خدمت مقام معظم رهبری رسیدند و تقاضا داشتند که بقعه‌ی امامزادگان را بازسازی کنند، اما مقام معظم رهبری در پاسخ به خواسته‌ی آنها فرمودند: امامزادها صاحب دارند و به آنها رسیدگی می‌کنند، بروید امام زادگان خودتان را سامان بدهید که منظور ایشان شهدای گمنامی بود که امامزادگان عشق هستند.

ناصر پور گفت: شهدا به مردم، جوانان  و نسل‌های متمادی، درس عشق، ایثار، بی‌تکلفی، بی‌ریایی و کار خالصانه می‌دهند.

وی با ابراز تأسف از اینکه سال‌هاست که به یادمان شهدای گمنام شهر«معمولان» توجه نشده است، تصریح کرد: اگر اراده و تصمیم جهادی حجت الاسلام «رضایی» امام جمعه دلسوز و انقلابی و مطالبه مردم همیشه در صحنه این دیار نبود این سعادت نصیب ما نمی‌شد که  امروز در این مراسم حاضر باشیم.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان  ضمن تشکر از آقای «حمیدرضا کاظمی» نماینده مردم «پلدختر» و «معمولان» در مجلس شورای اسلامی و همه مسئولانی که پیگیر ساخت یادمان شهدای گمنام «معمولان» بودند، ابراز امیدواری کرد که این یادمان به مأمنی برای مومنین این شهر تبدیل شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار