رئیس بنیاد شهید شهرستان گناوه:

شهیدان مصداق بارز مجاهدان فی سبیل الله هستند

«محمد قائدی» گفت: رزمندگان به‌ ویژه شهدای گرانقدر، با مقاومت در برابر دشمن تا آخرین قطره خون خود ادای تکلیف کردند که ازجان‌گذشتگی آنها مصداق بارز مجاهد فی سبیل الله است.
کد خبر: ۳۵۲۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸ - 03July 2019

جان‌گذشتگی شهیدان مصداق بارز مجاهد فی سبیل الله است

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «محمد قائدی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گناوه در دیدار با خانواده شهید «محمد آورند» اظهار داشت: رزمندگان به‌ ویژه شهدای گرانقدر، با مقاومت در برابر دشمن تا آخرین قطره خون خود ادای تکلیف کردند که از جان‌گذشتگی آنها مصداق بارز مجاهد فی سبیل الله است.

وی با بیان اینکه خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان با وجود جای خالی شهیدان جان‌ برکف در همه عرصه‌های این نظام مقدس حضوری دشمن‌شکن دارند، گفت: آنها پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام و انقلاب تأکید می‌کنند.

رئیس بنیاد شهید شهرستان گناوه در ادامه با قدردانی از تلاش پدران و مادران شهدا در تربیت فرزندان صالح، خاطرنشان کرد: خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر سند هویت و آبروی انقلاب هستند؛ زیرا رسیدن شهدا به این مقام به‌واسطه تلاش خانواده آنان است.

قائدی با تأکید بر تکریم هر چه بیشتر خانواده‌های شاهد در جامعه، تصریح کرد: همه مردم و مسئولان به خانواده‌های شاهد مدیون هستند و باید آنان را تکریم کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار