مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس یک وظیفه همگانی است

سردار «یوسفعلی­‌زاده» گفت: حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس دو مأموریت کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در ذات همه دستگاه‌­ها و در نهاد آحاد مردم کشورمان که دلداده انقلاب و ارزش‌­ها هستند، قرار دارد.
کد خبر: ۳۵۲۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸ - 03July 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی­‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی در اولین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان «بجستان» که امروز (چهارشنبه) در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی راهبرد ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم و ظالمان و دفاع از حق و مظلوم را انتخاب کرده است. این منطق را باید از طریق راه‌­های مختلف تبیین، تفهیم و تحکیم کرد.

وی در ادامه افزود: پیشکسوتان و یادگاران دفاع مقدس استمرار یک نسل مقاوم و سربلند و ایثارگری هستند که در این دوره ثابت کردند که خواستن توانستن است. این نسل مقاوم ثابت کرد که ملت ما می­‌تواند علیرغم همه کمبودها روی پای خود بایستد و با دنیای کفر و ظلم مبارزه کند.

این مسئوول در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس اشاره کرد و بیان داشت: حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس دو مأموریت کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در ذات همه دستگاه‌­ها و در نهاد آحاد مردم کشورمان که دلداده انقلاب و ارزش‌­ها هستند، قرار دارد.  

یوسفعلی‌­زاده در ادامه تصریح کرد: برای پیگیری این دو مأموریت مهم، نیاز به یک مرکز انسجام بخشی است. هر چند ادارات‌کل حفظ آثار در سطح استان‌­ها پیگیر این مأموریت هستند اما گسترش جغرافیایی در سطح شهرستان­‌ها ندارند. با راه‌­اندازی دفاتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس در شهرستان­‌ها به دنبال آن هستیم تا پیگیر مأموریت‌­ها در سراسر استان باشیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خاطر نشان کرد: هر چند جریان حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس جاری است اما گاهی اوقات فراموشی و غفلت بر جامعه سایه می­‌اندازد که ما وظیفه داریم با همراهی و همکاری ضمن جلوگیری از بروز این تغافل به شکل­‌های مختلف از این راهبرد دفاع کنیم. 

سردار یوسفعلی‌زاده در ادامه ضمن تشریح مأموریت دفاتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش­‌های دفاع مقدس در شهرستان­‌ها، بر پررنگ شدن تبلیغات محیطی در راستای ترویج فرهنگ دفاع مقدس تأکید کرد.

وی در پایان تقویت دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس شهرستان «بجستان» را توسط دستگاه‌­های اجرایی این شهرستان خواستار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار