فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه:

عزت و سربلندی بدون مقاومت به دست نمی‌آید

سردار «بهمن ریحانی» گفت: عزت و سربلندی بدون مقاومت به دست نمی‌آید، اگر فرهنگ ایثار و شهادت نداشتیم امروزه نمی‌توانستیم با این عزت و سربلندی بایستیم‌.
کد خبر: ۳۵۲۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲ - 03July 2019

عزت و سربلندی بدون مقاومت به دست نمی‌آیدبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم پاسدار «بهمن ریحانی» فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه دالاهو اظهار داشت: استان کرمانشاه در زمان جنگ تحمیلی با مقاومت، شهدای زیادی تقدیم انقلاب کرد و امثال این مقاومت‌ها سبب ایستادگی کشور شده است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: انقلاب اسلامی با جهاد شروع شده و امروزه هم مسیر عزت همان مسیر است، جهاد یک کوره است که اراده‌ها را قوی و پویا نگه می‌دارد هیچ ملتی بدون جهاد و مقاومت به عزت و سربلندی نمی‌رسد.

وی ادامه داد: عزت و سربلندی بدون مقاومت به دست نمی‌آید، اگر فرهنگ ایثار و شهادت نداشتیم امروزه نمی‌توانستیم با این عزت و سربلندی بایستیم‌.

ریحانی افزود: هرجا احساس کردیم کار سخت است، محکم ایستادیم و ایستادگی کردیم؛ سربلند و پیروز شدیم، در آن زمان که لانه جاسوسی تسخیر شد، همه فکر می‌کردند به ایران حمله می‌شود، اما با حضور مردم و صحبت‌های امام خمینی (ره) ئدر رسانه‌ها هیبت آمریکا شکسته شد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم‌ (ص) استان کرمانشاه مذاکره را به معنی کم آوردن و تهی شدن از قدرت معنا کرد و گفت: یک زمانی آمریکا حرف اول و آخر را در دنیا می‌زد، اما حالا این قدرت پوشالی از بین رفته است.

نتیجه ایستادگی، سیلی‌های متعدد به آمریکا است

وی اضافه کرد: اگر این چنین ایستادگی نمی‌کردیم امروز نمی‌توانسیم 2 سیلی محکم به آمریکا بزنیم، مقابله مقام معظم رهبری با مذاکره و ساقط کردن پهپاد آمریکایی توسط نظام جمهوری اسلامی ایران برای آمریکا خیلی سنگین بود.

ریحانی گفت: یک زمانی آمریکا حرف اول و آخر را در دنیا می‌زد، اما حالا این قدرت پوشالی از بین رفته است، ایران در مسیر عزت و سربلندیقرار دارد، ما به عزت و سربلندی رسیده‌ایم و پیروزی‌های زیادی برای ما رقم خواهد خورد به‌ شرطی که همانند همیشه محکم بایستیم.

 فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه مذاکره را به معنی کم آوردن و تهی شدن از قدرت معنا کرد و گفت: بسیج مظهر ایستادگی و یکپارچگی مردم است.

حجت الاسلام «علی اکبر نوروزی» امام جمعه شهرستان دالاهو نیز در این مراسم عنوان کرد: همه ما منتظر پایان کار خوبی برای خود هستیم.

نوروزی با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) در این مورد، گفت: امام صادق (ع) فرموده‌اند سه عامل سبب عاقبت‌بخیری می‌شود نخست، نعمت‌های الهی در مسیر معصیت خرج نشود، مسئولیت‌ها هم امانتی نزد ما هستند و باید در راه اطاعت الهی کار شود، دوم؛ به حلم خدا نباید مغرور شد و بگوئیم خدا می‌بخشد پس می‌شود گناه انجام داد و سوم؛ احترام منتصبان به ما را نگه دارید منظور سادات هست.

امام جمعه شهرستان دالاهو یادآور شد: خدا را شاکریم که بسیج و سپاه داریم و بزرگترین نعمت خدا به ملت ایران وجود سپاه و بسیج است و باید قدر بدانیم.

«کرم محمدی» فرماندار شهرستان دالاهو نیز گفت: انقلاب اسلامی نهادی برآمده از دل انقلاب است که درسال 57 کاشته شد و به درخت تنومندی تبدیل گشته که همه آزادگان و ستم‌دیدگان می‌خواهند رها شوند و زیر سایه این درخت تنومند باشند و بهره ببرند.

محمدی با اشاره به این جمله از امام خمینی‌ (ره) که فرمودند «انقلاب ما انفجار نور بود»، اظهار داشت: این نور به تاریک‌خانه کشورهای مستبد و ظالم تابیده است و آن‌ها را به وحشت انداخته است.

وی ادامه داد: کشورهای بزرگی چون چین و روسیه نتوانستند در مقابل ابرقدرتی آمریکا مخالفت کنند، اما این عزیزان از استقلال کشور پاسداری می‌کنند و این می‌شود که ایران باصلابت پهپاد آمریکایی را سرنگون می‌کند.

در پایان از تلاش‌ها و زحمات سرهنگ اکبری تقدیر و سرهنگ اله‌دانه به عنوان فرمانده جدید ناحیه دالاهو معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار