برگزاری جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان «مه‌­ولات»

جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش­‌های دفاع مقدس شهرستان «مه­ولات» برگزار شد.
کد خبر: ۳۵۲۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳ - 03July 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان «مه‌ولات» با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی­‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

«مسعود رنجبر» فرماندار شهرستان «مه‌ولات» در این جلسه اظهار داشت: شهدا و ایثارگران در دوران دفاع مقدس برای برقراری امنیت و اعتلای اسلام از جان خود گذاشتند، لذا همه آحاد جامعه وظیفه دارند که در حفظ ارزش‌های آن دوران پر افتخار و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های بعد تلاش کنند.

وی افزود: مسئولان و مردم مدیون خون شهیدان هستند و باید به فداکاری و از جان گذشتگی‌ شهدا ادای احترام کنند.

فرماندار شهرستان «مه‌­ولات» در پایان سخنانش گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه ایثار و شهادت در این شهرستان ارائه کرد.

در ادامه این جلسه سردار «یوسفعلی‌زاده» ضمن تبیین وظایف دفاتر نمایندگی حفظ آثار دفاع مقدس در شهرستان­‌ها ابراز داشت: باید مأموریت حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در شهرستان‌ها گسترش پیدا کند و پیشکسوتان دفاع مقدس در هر شهرستان پرچمداران اجرای این مأموریت باشند.

وی خاطرنشان کرد: نباید گذاشت گذر زمان، یاد و خاطره شهیدان را از نظرها محو کند. نسل امروز که آن دوران پر افتخار و حماسه­‌سازان آن را درک نکردند باید نسبت به ارزش‌­های دفاع مقدس شناخت پیدا کنند و این آگاهی دادن وظیفه یادگاران دفاع مقدس است.

یوسفعلی‌­زاده گفت: باید تلاش کنیم نسل­‌های آینده میراث دفاع مقدس را بشناسند تا به آن افتخار کنند و این وظیفه همه دستگاه‌­ها است.  

در ادامه جلسه اعضای شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان «مه‌­ولات» نقطه نظرات خود را در خصوص مباحث مطرح شده بیان کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها