نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

راهبرد مقاومت آمریکا را مستاصل کرده است

آیت‎الله میرعمادی با تأکید بر اجماع تمام مسؤولان بر امر مقاومت، این موضوع را کم هزینه و پرفایده خواند و گفت: راهبرد مقاومت موجب شده که آمریکا اکنون در مورد ایران دچار استیصال شود.
کد خبر: ۳۵۲۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰ - 03July 2019

در دیدار با مقام معظم رهبری آخرین وضعیت سیل‌زدگان لرستان گزارش داده شد

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، «آیت‌الله سید احمد میرعمادی» ظهر امروز در گردهمایی ائمه جمعه لرستان، اظهار داشت: طی ماه‌های گذشته گزارشی مکتوب از سیل لرستان خدمت مقام معظم رهبری تقدیم شد، در این دیدار نیز آخرین وضعیت از اقدامات انجام شده برای مردم سیل‌زده استان به معظم‌له گزارش شد.

آیت‌الله میرعمادی بیان داشت: رهبر انقلاب اسلامی نیز در این دیدار بر تسریع در رفع مشکلات سیل‌زدگان تأکید فرمودند.

وی با بیان اینکه صفحه جدیدی از مسیر تحولات انقلاب اسلامی باز شده است، افزود: در این مسیر با یک سری تحولات جدید و البته مهم مواجه هستیم.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان ادامه داد: طی 40 سال اخیر برای تثبیت نظام تلاش بسیار شد، اکنون نیز وارد مرحله دوم انقلاب اسلامی یا همان دوران بلوغ و پیشرفت انقلاب اسلامی شده‌ایم.

آیت‌الله میرعمادی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، پیشرفت ایران را در گرو تکیه بر توان داخلی و بدون دخالت بیگانگان عنوان و بیان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب منشور 40 سالگی دوم انقلاب بوده و بایستی نسبت به اجرای آن اهتمام ورزیم.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بر سه اصل برای پیشرفت ایران تأکید فرمودند؛ تأکید بر مبانی انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل، داشتن مواضع انقلابی به گونه‌ای که از اشتباهات گذشته پرهیز کرد و دیگر دنبال کردن راهبرد مقاومت این اصول است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تأکید بر اجماع تمام مسؤولان بر امر مقاومت، این موضوع را کم هزینه و پر فایده خواند و گفت: همین راهبرد مقاومت موجب شده که آمریکا اکنون در مورد ایران دچار استیصال شود.

آیت‌الله میرعمادی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب تنها دوره‌ای که همه مسؤولان، جبهه‌ها و تفکرها بر آن اتفاق نظر پیدا کرده‌اند این دوره و در واقع همان راهبرد مقاومت است.

وی، نقش ائمه جمعه را در مرحله بلوغ انقلاب خطیر دانست و افزود: تبیین و ترویج منظومه فکری و اندیشه‌های امام راحل و مقام معظم رهبری نخستین وظیفه ائمه جمعه در این دوران است، چراکه این موضع موجب سلامت انقلاب اسلامی و تداوم اعتلای آن می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان اتخاذ مواضع مستدل، ولایی و انقلاب را دیگر وظیفه ائمه جمعه عنوان و تصریح کرد: این مهم مورد توجه مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار