فرمانده سپاه ناحیه بردسکن:

تبیین و ترویج فرهنگ دفاع مقدس یک وظیفه عمومی است

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن گفت: اقشار مختلف مردم وظیفه دارند ضمن ترویج ارزش‌های دفاع مقدس، فرهنگ این دوران پرافتخار را كه برگرفته از فرهنگ عاشورا است در همه برنامه‌ها به عنوان یک اصل اساسی تبیین كنند.
کد خبر: ۳۵۲۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹ - 04July 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌­پرس از بردسکن، جلسه هیات امنای یادمان‌های شهدای گمنام دفاع مقدس شهرستان «بردسکن» با حضور مسئولان و جمعی از یادگاران دفاع مقدس امروز در دفتر امام جمعه بردسکن برگزار شد.

سرهنگ «علی محبی» فرمانده سپاه ناحیه بردسکن در این جلسه اظهار داشت: مقاومت و ایستادگی یكی از مؤلفه‌­های پیروزی ملت ایران در دوران دفاع مقدس بود. دستیابی به استقلال و خودکفایی نیز از ثمرات دفاع مقدس است.

وی خاطرنشان کرد: حضور مؤثر مردم در دفاع مقدس بزرگترین هنر امام خمینی (ره) بود. ایشان توانست با هدایت­‌های پیامبرگونه خود و حضور پر شور و شعف مردم در مناطق عملیاتی این برهه از تاریخ کشورمان را به بهترین شکل مدیریت کند.

این مسئول تأکید کرد: اقشار مختلف مردم وظیفه دارند ضمن ترویج ارزش‌های دفاع مقدس، فرهنگ این دوران پرافتخار را كه برگرفته از فرهنگ عاشورا است در همه برنامه‌ها به عنوان یك اصل اساسی تبیین كنند.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن در بخش دیگری از سخنانش با مقاومت به عنوان راهبرد اصلی نظام اشاره کرد و ادامه داد: مقاومت و ایستادگی در مقابل استكبار شعار همیشگی ملت کشورمان بوده و خواهد بود و این نوع تفکر بر گرفته از اندیشه­‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است.

محبی به یادمان‌­های شهدای گمنام شهرستان بردسکن اشاره کرد و بیان داشت: از سال 92 تا کنون شهرستان بردسکن میزبان هشت شهید گمنام بوده است. برای دو شهید گمنام تدفین شده در پارک ولی‌عصر (عج) بردسکن یادمان در خور شأنی ساخته شده است.

وی گفت: امیدواریم با حمایت­‌های هیات امنای یادمان­‌های شهدای گمنام شهرستان و نظارت دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس یادمان­ شهدای گمنام تدفین شده در دانشگاه آزاد اسلامی «بردسکن»، «انابد» و «شهرآباد» تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار