مسئول بسیج سازندگی سپاه لرستان خبر داد؛

احداث 317 واحد مسکونی برای مددجویان لرستانی

علی بیرانوند از احداث 317 واحد مسکونی برای مددجویان استان لرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۵۲۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۵ - 04July 2019

احداث  317 واحد مسکونی برای مددجویان لرستانیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم‎آباد، سرهنگ «علی بیرانوند» مسئول بسیج سازندگی سپاه لرستان در مراسم افتتاح 10 باب واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد شهرستان کوهدشت، اظهار داشت: پس از تأسیس سازمان بسیج سازندگی بنا بر تدابیر و منویات مقام معظم رهبری، محرومیت‌زدایی در ابعاد مختلف شامل بخش سلامت، فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و پروژه‌های عمرانی که شاخصه آن منازل مددجویان تحت پوشش سازمان‌های حمایتی از جمله کمیته امداد و بهزیستی است، برنامه‌های محوری بسیج سازندگی به شمار می‌رود.

وی بیان کرد: سال گذشته طی تفاهم‌نامه‌ای بنا بود 500 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد احداث کنیم که در این راستا اعتبار 317 واحد تأمین شد و سهم کوهدشت نیز 34 واحد است که 10 واحد آن امروز افتتاح، 13 واحد در مرحله سفت‌کاری و 11 مورد دیگر نیز عملیات احداث آن شروع‌ شده است.

سرهنگ کرم کونانی فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت نیز در این مراسم اظهار داشت: در راستای کمک به محرومیت‌زدایی، ساخت 34 واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) به سپاه شهرستان واگذار شد.

وی افزود: با تلاش همه‌جانبه و تعامل خوبی که کمیته امداد با سپاه شهرستان داشت تاکنون 34 زمین تحویل سپاه شده و از روز تحویل تا امروز 10 باب واحد مسکونی تکمیل و تحویل مددجویان شد.

فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت بیان کرد: هزینه ساخت این 10 باب واحد مسکونی 4 میلیارد و 600 میلیون ریال بوده است که مابقی واحدهای ساختمانی نیز تا پایان شهریور امسال تکمیل و تحویل مددجویان خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها