امام جمعه اهل سنت کرمانشاه:

توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی به زائران حج، راه را بر تفرقه افکنان بست

ماموستا ملا «محمد محمدی» گفت: با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب به زائران و کارگزاران حج و توصیه معظم له راه را بر تفرقه افکنان و اختلاف انگیزان بین مسلمانان اهل تشییع و تسنن بست.
کد خبر: ۳۵۲۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲ - 05July 2019

توصیه رهبر معظم انقلاب به زائران حج، راه را بر تفرقه افکنان بستبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، ماموستا مُلا «محمد محمدی» امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مسجد امام شافعی از توصیه رهبر معظم انقلاب به حضور زائران اهل تشییع و کارگزاران در نماز جمعه و جماعات مکه و مدینه به عنوان اقدامی وحدت آفرین نام برد و اظهار داشت: این توصیه راه را بر مغرضانی که در بوق تفرقه می‌دمند و اختلاف را رونق می‌دهند بست و همگان باید در وحدت اسلامی درنگ نکنیم.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب به زائران و کارگزاران حج، گفت: این توصیه معظم له راه را بر تفرقه افکنان و اختلاف انگیزان بین مسلمانان اهل تشییع و تسنن بست.

وی حج را تجمع عظیم مسلمانان و اتحاد و یگانگی آنان دانست و گفت: این گردهمایی یکپارچه و یکرنگ خون تازه‌ای در رگ‌های وحدت ممالک اسلامی می‌اندازد و پیام اقتدار اسلام را به جهان کفر ارسال می‌کند.

خطیب جمعه اهل سنت کرمانشاه در ادامه خطبه‌ها لحن فریبکارانه آمریکایی‌ها برای ایجاد اختلاف میان ملت و نظام را محکوم کرد و گفت: آنها اهدافی جز منافع خود در منطقه و غارت اموال و منابع ممالک اسلامی ندارند و تاریخ گواه این مطلب است که آنها ذلشان برای مردم خاورمیانه نمی سوزد و مرگ را با ابزار جنگی و تأسیس گروه‌های تکفیری در منطقه ترویج داده‌اند.

ماموستا محمدی همچنین با اشاره به برگزاری آزمون سراسری با آرزوی موفقیت برای جوانانی که در آزمون کنکور شرکت کردند تا نتیجه زحمات چندین ساله خود را ببینند از نمازگزاران خواست برای توفیق آنان و آینده روشن نسل جوان دعا کنند.

خطیب جمعه اهل سنت کرمانشاه همچنین از دستگاه‌های نظارتی خواست با نظارت بر قیمت‌ها مانع چند نرخی بودن اجناس شوند تا مردم بتوانند با برنامه ریزی، تحلیل درستی از قدرت خرید خود داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها