امام جمعه شهرستان قصرشیرین:

رمز موفقیت و اقتدار ما، پشتیبانی از فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام «علی ملکی» گفت: رمز موفقیت و اقتدار ما، پشتیبانی از فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی است و ما باید بدانیم تنها راه پیشرفت اقتصادی ما نیز تحقق اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۳۵۲۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸ - 05July 2019

رمز موفقیت و اقتدار ما، پشتیبانی از فرمایش های رهبر معظم انقلاب اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام «علی ملکی» امام جمعه شهرستان قصرشیرین در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به توطئه های آمریکایی ها بعد از نابودی پهپاد فوق سری و گران قیمت این کشور افزود: آمریکا دست به توطئه زده و نسبت به تحریم مسئولان ارشد کشورمان از جمله ذکر نام رهبر معظم انقلاب اقدام کرده است.

وی با توجه به زندگی ساده، شفاف و روشن رهبر معظم انقلاب اسلامی، هدف از این اقدام شیطانی آمریکا را دورکردن جوانان از این نظام الهی و فاصله انداختن بین رهبر معظم انقلاب و مردم دانست.

خطیب جمعه قصرشیرین گفت: دشمنان نظام اسلامی از یک طرف دم از مذاکره می زنند و از طرف دیگر مسئول مذاکره کننده ما را تحریم می کنند.

 ملکی اعلام کرد: ما توانستیم پهپاد آمریکایی ها را نابود کنیم و اگر امریکا می توانست به ما حمله می کرد، اما می‌داند توان مقابله با ما را ندارد و می داند ما نفس او را قطع می کنیم.

امام جمعه شهرستان قصرشیرین ادامه داد: رمز موفقیت و اقتدار ما، پشتیبانی از فرمایش های رهبر معظم انقلاب اسلامی است و ما باید بدانیم تنها راه پیشرفت اقتصادی ما نیز تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: از تمام مسئولان شهرستان و استان خواستار پیگیری احتساب برق طبق تعرفه گرمسیری قصرشیرین هستیم.

اقشار مختلف مردم و مسئولان قصرشیرین با توجه به شدت گرما در این منطقه مرزی، خواستار محاسبه برق مصرفی خود همانند خوزستان و دیگر شهرهای گرمسیری کشور هستند و تفاوت یک یا 2 درجه ای دمای این شهرستان با دیگر نقاطی که اکنون برق آنها با تعرفه درجه یک محاسبه می شود، دلیلی برای محروم ماندن مردم این منطقه از این امتیاز بزرگ نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار