امام جمعه موقت زاهدان:

دولت قاطعانه در برابر زیاده‎خواهی اروپا بایستد

حجت‌الاسلام «مجتبی عزیزی» گفت: دولت و همچنین نظام جمهوری اسلامی ایران باید با قاطعیت مقابل زیاده خواهی اروپا بایستند.
کد خبر: ۳۵۲۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۶ - 05July 2019

دنیا بدانند که این ملت هشت سال دفاع مقدس را پشت سر گذاشتهبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، حجت‌الاسلام والمسلمین «مجتبی عزیزی» امام جمعه موقت زاهدان امروز در خطبه‌های نماز جمعه زاهدان در مصلی قدس ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: تقوا یعنی نجنگیدن در برابر خداوند متعال کسی که تقوا داشته باشد یعنی جانب خدا را رعایت کرده و کسی که تقوا پیشه کند یعنی اینکه دوستان خدا را دوست میدارم و با دشمنان خدا می‌جنگم.

وی ادامه داد: ره‌آورد تقوا این هست که حب دوستداران خدا در دل ما است کسی که اهل تقوا باشد اولیای خدا را دوست می‎دارد.

عزیزی افزود: ما در دهه کرامت قرار داریم و تمام اولیای خدا در این ماه شاد و مسرور هستند پس انسان با تقوا در این روزها شاد است چون قلب انسان باتقوا به قلب پیغمبر متصل است.

امام جمعه موقت زاهدان در ادامه افزود: دو روز آینده فرصتی است که نظام جمهوری اسلامی به طرف مقابل و کشورهای اروپایی در مورد مسئله برجام داده ما نیز تشکر میکنیم از دولت و همچنین نظام جمهوری اسلامی ایران که با قاطعیت مقابل زیاده خواهی اروپا ایستاده‌اند.

وی بیان کرد:  وجود مبارک رهبر معظم انقلاب باعث شده که غرب همیشه در حال ترس و اضطراب باشد دولت‌های قبل به طور مستقیم در حال مذاکره با کشورهایی بودند که هیچ زمان قابل اعتماد نیستند، مذاکراتی که شروع شد و باعث یکسری تعهدات بین این چند کشور شد.

عزیزی افزود: یک طرف قرار داد که آمریکا باشد همان اول عقب کشید و این برگ مذاکره را پاره کرد و از برجام خارج شد اما نکته اینجاست که کشور های باقی مانده در این مذاکره که انگلیس و آلمان و فرانسه بودند گفتند به ما وقت بدید تا ما به تعهدات خودمان پا برجا باشیم و بتوانیم با دنیا مذاکره کنیم تا شما بتوانید صادرات و واردات کنید.

وی ادامه داد: اما در همان زمان بود که رهبری معظم انقلاب فرمودند خیلی به اروپا اعتماد نکنید البته ایشان گفتند که با اروپا میشود مذاکره کرد اما نمیشود اعتماد کرد اما همه دنیا دیدند که غرب به قول خودش عمل نکرد.

عزیزی افزود: اروپا نیز در این مدت گفت شما به ما نفت بدهید ما به شما به جای پول اقلام پزشکی و دارویی و کشاورزی می‌دهیم اما این چیز ها که به دست جوانان همین مرز و بوم ساخته می‌شود.

وی بیان کرد: آمریکا و اروپا یک بازی را آغاز کردند اما نمیدانند که این ملت با شرف و با عزت هیچ زمانی کوتاه نمی آید و عزت و شرف خودش را زیر پا نمی‌گذارد که بخواهد به این کشور های غربی اعتماد کنند.

امام جمعه موقت زاهدان تصریح کرد: دشمن همیشه دنبال خفت این ملت بوده اما مسئولین ما باید شبانه روزی در تلاش باشند تا عزت این ملت روز به روز بیشتر شود.

وی بیان کرد: دنیا و اروپا بدانند که این ملت هشت سال دفاع مقدس را پشت سر گذاشته برجام که چیزی نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار