امام جمعه کوهدشت:

موضع اصلی ایران مقاومت است

حجت‎الاسلام طهماسبی گفت: در اولین انتخابات در گام دوم انقلاب، مجلس بایستی به‌عنوان مجلس مقاومت شکل بگیرد چراکه مردم ما اهل مقاومت هستند.
کد خبر: ۳۵۲۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۶ - 05July 2019

موضع اصلی ایران مقاومت است

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «ابراهیم طهماسبی» امام جمعه کوهدشت در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر، اظهار داشت: اگر انسان تمام گنج‌ها و مقام‌های دنیا را به دست آورد و ثوابی در راه خداوند انجام ندهد، ارزش و سودی نخواهد داشت.

وی افزود: بالاترین فضیلت انسان گوهر عقل است که پیامبر درونی بوده و از هر چیزی بالاتر است و هیچ تقوایی بالاتر این نیست که انسان از فکر، مال و حرف شبهه‌ناک دوری کند.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع دست‌اندرکاران و كارگزاران حج عنوان کرد: فریضه حج مجموعه‌اى استثنایى و ممتاز از ارزش‌هاى مورد تمجید اسلام بوده و دارای مفاهیم سیاسى ضرورى نظیر وحدت، دفاع از مظلومان و برائت از مشركین است.

وی با اشاره به اهمیت هوشیاری در برابر مسائل متعدد تصریح کرد: برائت از مشركین یک فریضه اسلامى و لازم است و کسی توان مقابله با این دستور قرآنی را ندارد.

طهماسبی با اشاره به اینکه سوء مدیریت‌ها ربطی به تحریم ندارد بیان کرد: اینستكس «ابزار پشتیبان مبادلات تجارى» که اخیراً از سوى اتحادیه اروپا منتشر شد و یک سال و دو ماه طول کشید، درصدد توقف حرکت ایران برای کاهش گام دوم کاهش تعهدات هسته‌ای بوده و هیچ‌گونه فایده‌ای برای ایران ندارد.

وی با اشاره به فرجام برجام گفت: بحث مذاکره، نقشه و فریب آمریکا است چراکه ازیک‌طرف حرف از مذاکره می‌زنند و از طرفی تحریم می‌کنند، بایستی بدانند که موضع اصلی ایران مقاومت است.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به مطالب راهبردی رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس و مسئولان قوه‌ قضائیه، خاطرنشان کرد: معظم له فرمود: «ملت مظلوم اما درعین‌حال مقتدر ایران، به فضل الهى، همچنان مثل كوه مى‌ایستد و با قوت، به حركت خود ادامه مى‌دهد و به همه‌ مقاصد مورد نظرش دست مى‌یابد.

وی با اشاره به جنایات آمریکا در افغانستان، انتخابات پیش رو در ایران را مهم خواند و گفت: در اولین انتخابات در گام دوم انقلاب، مجلس بایستی به‌عنوان مجلس مقاومت شکل بگیرد چراکه مردم ما اهل مقاومت هستند و در این راستا بایستی زمینه تقلب و تخلفات به صفر برسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار