امام جمعه پلدختر:

دستگاه دیپلماسی در دفاع از خون شهدا مقتدرانه به کاهش تعهدات برجامی ادامه دهد

حجت‎الاسلام سید محسن موسوی با بیان اینکه دستگاه دیپلماسی ایران در دفاع از خون شهدا و حیثیت ایران مقتدرانه به کاهش تعهدات برجامی ادامه دهد، گفت: آمریکایی‌ها خوب می‌دانند ملت ایران طی هشت سال دوران دفاع مقدس چگونه از خاک خود دفاع کردند پس نباید فکر اشتباهی کنند.
کد خبر: ۳۵۲۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۸ - 05July 2019

دستگاه دیپلماسی ایران در دفاع از خون شهدا مقتدرانه به کاهش تعهدات برجامی ادامه دهند

به گزارش دفاع‎پرس از خرم‎آباد، حجت‌الاسلام «سید محسن موسوی» امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه پل‌دختر با اشاره به دیدار کارگزاران حج با رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: عده‌ای می‌گویند حج را سیاسی نکنید و این حرف نادرست است، پیشینه سیاسی و عبادی حج به دوران پیامبر اکرم (ص) برمی‌گردد؛ حج جنبه سیاسی دارد و سیاسی به معنای اینکه در انظار عمومی مسلمین دنیا فریاد برائت از دشمنان دین طنین‌انداز می‌شود.

وی افزود: فریاد مظلومیت یمن را در مکه باید گفت زیرا دست خادمین عربستان این مکان مقدس به خون کودکان یمنی آغشته است و ما باید با گفتمان مقاومت پوزه دشمنان به‌خصوص آمریکا و رژیم صهیونیستی را به خاک بمالیم.

امام‌جمعه پل‌دختر با اشاره به کاهش تعهدات برجامی عنوان کرد: خروج یک‌جانبه آمریکا با نقض تعهدات بین‌المللی چراغ سبز به عدم تمایل اروپایی‌ها به ادامه راه را نشان داد، برجام کام ملت ایران با وضع تحریم‌های به‌اصطلاح ظالمانه تلخ کرده و ما هیچ خاطره خوشی از برجام نداریم و ذره‌ای عقب‌نشینی از اهداف خودمان در مقابل مستکبرین انجام نمی‌دهیم.

وی بابیان اینکه دستگاه دیپلماسی ایران در دفاع از خون شهدا و حیثیت ایران مقتدرانه به کاهش تعهدات برجامی ادامه دهند تصریح کرد: آمریکایی‌ها خوب می‌دانند ملت ایران طی هشت سال دوران دفاع مقدس چگونه از خاک خود دفاع کردند پس نباید فکر اشتباهی کنند.

حجت‌الاسلام موسوی گفت: بنا درخواست شوراها، شورای بخش مرکزی و دهیاران، در یک نشستی اعضای شوراها و دهیاران با فرماندار مطرح کنند شفاف‌سازی برای مردم هزینه‌ای ندارد و مسئولین وعده‌هایی ندهند که عملیاتی نشود چراکه اثرات منفی آن از خسارات سیلاب بدتر است.

وی اظهار داشت: در عرصه اجاره مسکن فشار مضاعفی بر سیل‌زدگان وارد می‌شود، اجاره‌بها برای سیل‌زده پل‌دختر چنان گران است که توانایی تهیه خانه ندارند، ما باید خودمان به هم رحم کنیم.

امام‌جمعه پل‌دختر افزود: بازار پل‌دختر شناخته‌شده است و بازاریان باتقوا برای کسب رزق و روزی حلال تلاش می‌کنند، عده‌ای قلیل اقدام به گران‌فروشی می‌کنند که دستگاه‌های نظارتی به‌ویژه تعزیرات حکومتی با متخلفین برخورد جدی کنند؛ جوانان پل‌دختر چشم‌انتظار بازسازی ورزشگاه شهید سرمالیان که بر اثر سیلاب تخریب‌شده هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها