سردار اشتری:

تداوم مقاومت رزمندگان دوران دفاع مقدس در «جبهه مقاومت»/ روحیه ایثارگری دلاورمردان ما الگوی جهان اسلام است

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه تداوم مقاومت رزمندگان دوران دفاع مقدس را امروز در «جبهه مقاومت» می‌بینیم، گفت: روحیه ایثارگری و شهادت دلاورمردان ما فرامرزی و الگوی جهان اسلام است.
کد خبر: ۳۵۳۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱ - 06July 2019

سومین مرحله اعزام جانبازان و فداکاران خدمتی ناجا به عتبات عالیات/ خدمت به جانبازان و ایثارگران را توفیق می‌دانیمبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده ناجا در مراسم بدرقه سومین مرحله اعزام جانبازان سروقامت و فداکاران خدمتی ناجا به عتبات عالیات اظهار داشت: امنیت، آسایش و آرامش امروزمان را مدیون شهدا و ایثارگران هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به امنیت مطلوب کشور یادآور شد: امروز شاهد برخی ناامنی‌ها در منطقه هستیم در عین حال به برکت تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و رشادت شهدا، جانبازان و ایثارگری خانواده‎هایشان، امنیت کشور ما مثال‌زدنی است.

سردار اشتری اضافه کرد: تداوم مقاومت رزمندگان دوران دفاع مقدس را امروز در «جبهه مقاومت» می‌بینیم به طوری که روحیه ایثارگری و شهادت دلاورمردان ما فرامرزی و الگوی جهان اسلام است و امروز شاهد مقاومت مردم فلسطین، یمن، سوریه، عراق و... در مقابل متجاوزان و استکبار هستیم.

این مقام عالی انتظامی در ادامه با اشاره به اجرای «سومین مرحله اعزام جانبازان سروقامت و فداکاران خدمتی به عتبات عالیات» ادامه داد: خداوند متعال این توفیق را عنایت کرد که در تداوم اجرای دو مرحله قبل، امروز جمعی از جانبازان و فداکاران نیروی خدمتی انتظامی به عتبات عالیات اعزام شوند و تحقق این مهم را عنایت حضرت امام حسین (ع) و برکت کار خود می‌دانیم.

فرمانده نیروی انتظامی تأکید کرد: در مقابل جانبازان و ایثارگران عزیز متواضعانه و خاضعانه خدمت می‌کنیم و انجام هر خدمتی را وظیفه و توفیق می‌دانیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش همسران جانبازان و ایثارگران ادامه داد: انصافاً همسران جانبازان، وظیفه خطیری بر دوش دارند و حتما صاحب اجر و پاداش بسیاری خواهند بود؛ چرا که خدمت به جانبازی که بالاترین سرمایه خود را در راه رضای خداوند فدا کرده، بی اجر و ثواب نخواهد ماند.

سردار اشتری با تأکید بر اینکه از همه ظرفیت‌ها برای خدمات‌دهی شایسته به جانبازان عزیز و معلولان خدمتی بهره می‌بریم، گفت: نیروی انتظامی همواره درگیر مأموریت‌های متنوع و گسترده‌ای است و انجام این مأموریت‌ها جز با تلاش و ایثارگری شبانه‌روزی سبزپوشان و خانواده هایشان محقق نمی‌شود و از این بابت قدردان زحمات این عزیزان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: با عنایات الهی همکارانم در مأموریت‌های محوله خوش می‌درخشند و باعث عزت و افتخار کشور هستند، مطابق نظرسنجی‌های صورت گرفته نیز میزان اعتماد مردمی به پلیس افزایش داشته که این مهم را برکت و سرمایه بی بدیلی می‌دانیم و برای حفظ و ارتقاء آن تلاش می‌کنیم.

سردار اشتری در پایان با آرزوی سفری معنوی و خوش خطاب به جانبازان و فداکاران خدمتی گفت: در جوار حرم امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) دعاگوی فرزندان خود در نیروی انتظامی باشید.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار