استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

سپاه پاسداران به نظام و انقلاب اسلامی عزت و اقتدار بخشید

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سپاه پاسداران و نیروهای اطلاعاتی و امنیتی به نظام و انقلاب اسلامی عزت و اقتدار بخشیدند.
کد خبر: ۳۵۳۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲ - 06July 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سردار «حمید خرم‌دل» فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد امروز با «حسین کلانتری» استاندار کهگیلویه و بویراحمد دیدار کرد.

«حسین کلانتری» استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار با بیان اینکه سپاه پاسداران و نیروهای اطلاعاتی و امنیتی به نظام و انقلاب اسلامی عزت و اقتدار بخشیدند، اظهار داشت: برای افزایش تعاملات با این نهاد تلاش می‌کنیم.

وی رفع مشکلات و نیازهای مردم و بهبود فضای کسب و کار را اولویت استان عنوان کرد و افزود: دشمن از هر ابزاری برای تغییر باور مردم استفاده می‌کند که در این شرایط باید تلاش کنیم اراده و امید در دل مردم زنده بماند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: در شرایط کنونی باید تلاش کنیم وحدت و انسجام دستگاه‌ها و نهادهای مختلف حفظ شده تا در کنار هم در خدمت به مردم و صیانت از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب، نظام و خون شهدا گام‌های موثرتری برداریم.

سردار «حمید خرمدل» فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد هم در این دیدار گفت: سپاه پاسداران در حوزه‌های مختلف به‌ویژه حوزه سازندگی آماده همکاری با دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسانی به مردم است.

وی افزود: سپاه در حوزه بسیج سازندگی طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و اقتصادی متعددی را انجام داده و یا در دست اجرا دارد که آبرسانی به چند روستای شهرستان «باشت» و اجرای طرح‌هایی در حوزه راه و اشتغال‌زایی و مشارکت در تکمیل چند مصلی از مهمترین این پروژه‌ها است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار