در مسجدسلیمان صورت گرفت؛

ادای احترام خادمان آستان قدس رضوی به نخستین شهید دانش آموز دفاع مقدس

خادمان آستان قدس رضوی در تپه شهدای گمنام مسجدسلیمان به مقام شامخ شهید «بهنام محمدی‌راد» نخستین نوجوان شهید دفاع مقدس ادای احترام کردند.
کد خبر: ۳۵۳۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۳ - 06July 2019

ادای احترام خادمان آستان قدس رضوی به نخستین شهید دانش آموز دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، همزمان با دهه کرامت، خادمان حرم نورانی حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) در شهر مسجدسلیمان حضور یافتند.

خادمان امام رضا (ع) در ابتدای حضور خود در مسجدسلیمان به تپه شهدای گمنام در منطقه نفتک رفتند و به شهدای آرمیده در این مکان ادای احترام کردند.

خادمان آستان قدس رضوی همچنین در تپه شهدای گمنام مسجدسلیمان به مقام شامخ شهید«بهنام محمدی‌راد» نخستین نوجوان و دانش آموز شهید دوران دفاع مقدس ادای احترام کردند.

همزمان با فرا رسیدن دهه کرامت خدام حرم رضوی امروز (شنبه 15 تیر) به شهر مسجدسلیمان سفر کردند و مورد استقبال مسئولان محلی و مردم شهیدپرور این شهر قرار گرفتند.

خدام آستان قدس رضوی همزمان با نماز مغرب و عشا در جمع نمازگزاران مسجد جامع این شهر واقع در منطقه نمره یک نیز حضور یافته و به اجرای برنامه های معنوی پرداختند.

شرکت در جشن «زیر سایه خورشید» مسجدسلیمان از دیگر برنامه‌هایی است که در طول سفر خادمان حرم حضرت امام رضا(ع) در این شهر انجام می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها