رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان:

مسابقه عکاسی «شهدای تازه تفحص شده» در گیلان برگزار می‌شود

«مهدی پارسا» با اشاره به بازگشت پیکرهای ۲ شهید تازه تفحص‌شده گیلانی به زادگاهشان، گفت: مسابقه عکاسی با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و با موضوع تشییع پیکر مطهر این ۲ شهید والامقام برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۳۵۳۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ - 07July 2019

مسابقه عکاسی «شهدای تازه تفحص شده» در گیلان برگزار می‌شودبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «مهدی پارسا» رئیس بسیج رسانه گیلان در گفت‌وگو با «مهر» با بیان این‌که یکی از مهم‌ترین وظایف ما ادامه دادن راه شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به‌ویژه در میان نسل جوان است، اظهار داشت: بهره‌گیری از ابزار‌های هنری، یکی از راهکار‌ها برای ترویج این فرهنگ است.

وی با اشاره به بازگشت ۲ شهید تازه تفحص شده گیلانی بعد از ۳۶ سال به زادگاهشان، افزود: مسابقه عکاسی با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و با موضوع تشییع پیکر مطهر این ۲ شهید والامقام برگزار خواهد شد.

رئیس بسیج رسانه گیلان با اشاره به اینکه این نخستین مسابقه عکس است که به همت بسیج رسانه استان برگزار می‌شود، گفت: از تمامی کسانی که از این مراسم با استفاده از دوربین‌های حرفه‌ای عکاسی کرده‌اند برای حضور در این مسابقه دعوت به عمل می‌آید.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند حداکثر ۵ اثر خود را به دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند، بیان کرد: آخرین مهلت ارسال آثار پنجشنبه ۲۰ تیر ماه امسال است.

پارسا با اشاره به اینکه از میان آثار ارسال شده ۳ اثر به عنوان اثر برگزیده انتخاب و در روز خبرنگار مورد تجلیل قرار می‌گیرد، تصریح کرد: آثار برگزیده توسط هیئت داوران نیز در نمایشگاهی به مناسبت چهلمین سالروز تأسیس بسیج مستضعفین در رشت به نمایش گذاشته می‌شود.

خاطرنشان می‌شود، علاقه‌مندان می‌تواند برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار خود، با شماره ۰۹۱۱۵۰۶۱۹۳۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها