استاندار خراسان رضوی:

احترام به والدين شهدا احترام به فرهنگ شهادت است

استاندار خراسان رضوی گفت: احترام به والدين شهدا در حقیقت یک سعادت الهی و احترام به فرهنگ ایثار و شهادت است.
کد خبر: ۳۵۳۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵ - 07July 2019

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره­‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، «علیرضا رزم حسینی» استاندار خراسان رضوی در جریان سفر به «مه­‌ولات» با خانواده شهید دانش‌آموز «حسن جفار» دیدار کرد.

وی در این دیدار اظهار داشت: رسیدگی به مشکلات خانواده‌های شهیدان، توجه و احترام به کسانی است که یک ملت، مدیون فداکاری آن‌ها هستند و آب، خاک، جان، مال، ناموس و آرامش مردم، مرهون از جان گذشتگی آنها است.

استاندار خراسان رضوی افزود: خدمت و رسیدگی به خانواده‌های ایثارگران و ارتباط نزدیک با جهادگران، در حقیقت روحیه و عزم جهاد را در ما تقویت می­‌کند و رشد، بالندگی و خودسازی جامعه را به همراه خواهد داشت.

وی به اهمیت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اشاره کرد و ادامه داد: احترام به والدين شهدا یک سعادت الهی و احترام به فرهنگ ایثار و شهادت است. ترویج این فرهنگ متعالی وحدت و اتحاد مردم را افزایش خواهد داد.

«رزم‌حسینی» در بدو ورود به «مه ولات» با حضور در گلزار شهدا این شهرستان با اهدای شاخه گل و قرائت فاتحه به مقام رفیع شهیدان ادای احترام کرد.

دانش آموز شهید «حسن جفار» در یکم آذر 1348 چشم به جهان گشود و در 29 مهر 1363 در عملیات «عاشورا» در منطقه «میمک» به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهرستان «مه‌ولات» 142 شهيد، 235 جانباز و 15 آزاده تقديم نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران كرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها