مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

اسناد رزمندگان‌ روحانی کهگیلویه و بویراحمد جمع‌آوری می‌شود

حجت‌الاسلام «سیروس حکمتی‌نیک» از جمع‌آوری اسناد رزمندگان‌ روحانی استان کهگیلویه و بویراحمد با همکاری سازمان بسیج طلاب خبر داد.
کد خبر: ۳۵۳۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰ - 07July 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، نشست بررسی نقش روحانیت کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس امروز با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح و رئیس سازمان بسیج طلاب استان برگزار شد.

حجت‌الاسلام «سیروس حکمتی‌نیک» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با بیان اینکه پیروزی ما در هشت سال دفاع مقدس مرهون روحیه ایثارگری رزمندگان‌مان بود، اظهار داشت: ایثار و شهادت واژه‌های مقدسی هستند که گسترش و ترویج آنها در بین مردم و به‌ویژه نسل جوان ضروری است.

وی با اشاره به نقش روحانیت در دوران دفاع مقدس، افزود: تاریخ شفاهی نقش روحانیت استان در دوران دفاع مقدس باید ثبت و ضبط شود تا این نقش در گذر تاریخ به فراموشی سپرده نشود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از جمع‌آوری اسناد رزمندگان‌ روحانی استان با همکاری سازمان بسیج طلاب خبر داد.

سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست گفت: با توجه به نقش مهم قشر روحانی استان در دوران دفاع مقدس، برای ثبت این نقش در دانشنامه استانی دفاع مقدس نیاز به همکاری و مشارکت همه دستگاه‌های فرهنگی به‌ویژه حوزه نمایندگی ولی فقیه در نیروهای مسلح وجود دارد.

حجت‌الاسلام «کمال جهانبخشی» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست به بیان گزارشی از اقدامات این واحد در 2 سال گذشته پرداخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها