حجت‌الاسلام ادیانی:

مرزبانان ایران نمونه کامل «پلیس اسلامی» در دنیا هستند

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به اینکه خدمت در مرزبانی از قداست ویژه‌ای برخوردار است، گفت: مرزبانان جمهوری اسلامی ایران نمونه کامل و جامع پلیس اسلامی در دنیا هستند.
کد خبر: ۳۵۳۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶ - 07July 2019

مرزبانان نمونه کامل پلیس اسلامی در دنیا هستندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‎الاسلام و المسلمین «سید علیرضا ادیانی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در بازدید از یگان‌های مرزی ارومیه در جمع مرزبانان ضمن بیان ویژگی‌های مرزبانان اظهار داشت: ولایتمداری و انقلابی بودن از ویژگی‌های ممتاز مرزبانان است که باید به داشتن این دو ویژگی افتخار کنید.

وی با تأکید بر توانمند بودن مرزبانان، دارا بودن این خصوصیت را در داشتن تفکر بسیجی و روحیه جهادی دانست و افزود: مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، تفکر بسیجی را یک مکتب می‌دانند که در برابر دشمن، مقتدر و در برابر مردم، رئوف است که اگر این تفکر در مرزبانان ما نهادینه شود، می‌توانیم بگوییم که مرزبانان توانمند و مقتدری داریم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا تصریح کرد: امروز اقدامات، فعالیت‌ها و زحمات مرزبانان در مرز‌ها بر کسی پوشیده نیست و اگر شاهد امنیتی پایدار و قابل قبول در جامعه هستیم به پاس تلاش‌های شما عزیزان است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه خدمت در مرزبانی از قداست ویژه‌ای برخوردار است، خاطرنشان کرد: مرزبانان جمهوری اسلامی ایران نمونه کامل و جامع پلیس اسلامی در دنیا هستند و ما به آن‌ها افتخار می‌کنیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار