روزشماردفاع مقدس(16 تیر 1365)

مراسم تشییع پیکر پاک 52 شهید اسلام در کرمان

صبح امروز مراسم تشییع پیکر پاک 52 شهید اسلام در چند شهرستان کرمان برگزار شد.
کد خبر: ۳۵۳۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۶ - 07July 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، در تاریخ 16 تیر سال 1365 و 1366، استان کرمان شاهد رویدادهایی در حوزه دفاع مقدس بوده که به بخشی از آن اشاره می‎شود:

16 تیر 1365

مراسم تشییع پیکر پاک 52 شهید اسلام در چند شهرستان کرمان

صبح امروز پیکر سردار رشید اسلام «علی حاجبی» معاون ستاد لشکر ثارالله و پنج تن از پاسداران و بسیجیان شهید که در عملیات ظفرمند کربلای 1 در نبرد با کفار بعثی به درجه رفیع شهادت نائل آمده بودند، طی مراسم باشکوهی در میان فریادهای «جنگ جنگ تا رفع ظلم از عالم»، بر دوش اقشار مردم خداجوی کرمان تا مسجد امام تشییع شد.

دراین مراسم امام جمعه کرمان، استاندار و جمعی از روحانیون خانواده‌های شهداء و اقشار مردم حضور داشتند.

براساس این گزارش، صبح امروز در شهرهای رفسنجان، شهربابک، جیرفت، زرند، سیرجان و پابدانا و بردسیر، پیکرهای پاک و مطهر 44 تن از شهدای اسلام که به دست مزدوران بعثی صهیونیست عراق به درجه رفیع شهادت نائل آمده‌اند، باشکوه خاصی تشییع گردید.

16 تیر 1366

تشییع پیکر پاک چند تن از شهدای اسلام در نقاط مختلف استان

طی مراسم ویژه‌ای که در شهرهای رفسنجان، شهربابک و رابر با شرکت مردم خداجوی استان برگزار شد، پیکرهای پاک پنج تن از شهدای اسلام که در میادین نبرد به درجه رفیع شهادت نائل آمده‌اند، بردوش مردم تشییع و سپس در گلزار شهدای مناطق یاد شده، به خاک سپرده شد.

در این مراسم مردم مبارز شهرهای رفسنجان، شهربابک و رابر طی شعارهای کوبنده «جنگ جنگ تا پیروزی» بر تداوم راه شهیدان گلگون کفن تا محو و نابودی فتنه در جهان تاکید کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار