سردار اشتری:

لزوم تأمین نیاز‌های اولیه ناجا/ تجهیزات خوبی برای حراست از مرز‌ها داریم

فرمانده نیروی انتظامی گفت: تجهیزات خوبی برای حراست از مرز‌ها در دریا و خشکی داریم که تجهیزات به‌روزی هم هستند، اما با این حال نیاز‌های اولیه نیروی انتظامی تأمین نشده است.
کد خبر: ۳۵۳۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸ - 08July 2019

نیاز‌های اولیه نیروی انتظامی تامین نشده استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی صبح امروز در مراسم الحاق شناور‌های گشتی-رزمی «حیدر» به ناوگان مرزبانی ناجا در بندرعباس که با حضور وزیر دفاع برگزار شد، اظهار داشت: امروز تهدیداتی که متوجه ایران بوده اعم از تحریم‌های اقتصادی و دیگر تهدیدات باعث اقتدار جمهوری اسلامی ایران و نیرو‌های مسلح و ایستادگی آن‌ها بر روی پا‌ها خود و اتکاء به صنعتگران داخلی شده است.

وی افزود: واحد‌های تحقیقاتی هر دو مجموعه وزارت دفاع و ناجا باید با تدبیر وزیر دفاع بر روی نیازمندی‌های نیروی انتظامی تلاتش بیشتری انجام دهند تا نیاز‌های اصلی نیروی انتظامی در حراست از هشت هزار و ۷۵۰ کیلومتر مرز‌های آبی و خاکی کشورمان را برآورده کنند.

سردار اشتری ادامه داد: البته به برکت همت نیرو‌های مسلح کشورمان به ویژه صنعت دفاعی کشورمان، تجهیزات خوبی برای حراست از مرز‌ها در دریا و خشکی داریم که تجهیزات به‌روزی هم هستند؛ اما با این حال نیاز‌های اولیه ما تأمین نشده است.

وی تصریح کرد: بنابراین تا رسیدن به کمال مطلوب و ایده آل فاصله داریم؛ لذا از صنعتگران کشورمان درخواست داریم این موضوع را در اولویت‌ اقدامات خود قرار دهند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها