طی مراسمی

سردار ظفری مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان شد

طی مراسمی از زحمات شش ماهه سرهنگ پاسدار "خلیل الهی تبار" تقدیر و سردار "مهدی ظفری" به عنوان مدیرکل جدید حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان معرفی شد.
کد خبر: ۳۵۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۴ - 03December 2014

سردار ظفری مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از همدان، معاون سیاسی استاندار همدان در این مراسم اظهار داشت: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان توانست با برنامه ریزی، سازماندهی و هدایت، سرمایههای دفاع مقدس را برجسته نموده و در قالبهای فرهنگی، ادبی و هنری به جامعه ارائه کند.

الهی تبار ادامه داد: وظیفه بنیاد سیاستگذاری، هدایت و راهبرد دفاع مقدس بوده و وظیفه مسئولین نیز حمایت از این فعالیتها و حفاظت از سرمایههای دفاع مقدس است چرا که بهای سنگینی برای به دست آورن این مهم پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: به حتم یکی از فاخرترین کارهای انجام شده در این مجموعه احداث باغ موزه دفاع مقدس بوده است که تقدیر از برنامهریزان و فعالان این موزه مهم و قابل توجه است.

محمد ابراهیم الهی تبار در ادامه افزود: استان همدان در دفاع مقدس خوش درخشید و در طول دفاع مقدس مردم استان هم از مهاجرین استقبال کرده و هم بمباران را پشت سر گذاشتند و به علاوه در پشتیبانی از جبهه نیز فعال بوده است.

سرپرست سابق اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان نیز گفت: استان همدان از استانهای پیشرو در انقلاب اسلامی به رهبری آیت الله مدنی(ره) به شمار آمده و توانسته است نقش ماندگاری را در دفاع مقدس ایفا نماید که به دلیل همین رشادتها و حضور شکوهمند مردم توانسته مدال دارالمجاهدین را از رهبر انقلاب دریافت نماید

سرهنگ پاسدار "خلیل الهی تبار" گفت: استان همدان همانند سالهای دفاع مقدس در عرصه فرهنگی نیز در کشور پیشرو بوده و نقش ماندگاری را بر جای گذاشته است و فعالیتهای مهمی بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب در خلق آثار ماندگار حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس شکل گرفته است.

وی اظهار داشت: تدوین کارنامه دفاع مقدس استان در 12 جلد که 4 جلد آن چاپ شده و همچنین طراحی و ساخت باغ موزه دفاع مقدس به عنوان محوری ترین خط دفاع مقدس به جامعه خدمات میدهد و به عنوان الگو در سطح استانهای کشور تعمیم داده شده است.

وی همچنین با بیان اینکه این استان از ظرفیتهای بسیاری برخوردار است، خاطرنشان کرد: همدان میتواند قطب کار برای مخاطبان کودک و نوجوان در کشور باشد و حضور استاندار فهیم برنامهریز و توجه به مبحث توریسم به ویژه در بحث باغ موزه شرایط را نسبت به گذشته مهیا تر کرده است. توجه به ظرفیتهای همدان نشان داده که این استان قابلیت لازم را داشته و شایسته کارها بوده است.

وی در پایان اضافه کرد: هر آنجا که رهبر انقلاب نقطهای را نشان میدهد میتوان با تاسی از دستاوردهای جنگ از آن بهره برد.

مدیرکل جدید حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان همدان نیز در این آیین بیان داشت: اگر صدها برابر توضیحاتی را درباره استان بگوئیم بازهم کم خواهد بود چون جانفشانی مردم استان در زمان جنگ و پس از آن باعث افتخار ما است.

سردار "مهدی ظفری" در ادامه با اشاره اینکه امروز به عنوان یک سرباز، افتخار حضور در این مجموعهی ارزشی را دارم، خاطرنشان کرد: گزارشی که از فعالیت اداره کل استان ارائه شده بسیار قابل تقدیر است اما باید بدانیم که نباید به وضعیت موجود قانع باشیم و بیش از پیش در رسیدن به اهداف تلاش کنیم.

وی در پایان اضافه کرد: در دفاع مقدس هیچ لکهی سیاهی وجود ندارد که خلاف نظرات اسلام باشد و همهی ما میدانیم که دفاع مقدس ثمره انقلاب است لذا باید شاکر پروردگار متعال باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار