در برنامه «در کوی نیک‌نامان» صورت گرفت؛

تجلیل از خانواده شهید مدافع حرم علی‌اصغر کریمی

خانواده شهید «علی اصغر کریمی» در برنامه «در کوی نیک‌نامان» تجلیل شدند.
کد خبر: ۳۵۳۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰ - 08July 2019

تجلیل از خانواده شهید مدافع حرم علی اصغر کریمیبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس با همکاری فرهنگسرا‌های تهران برنامه «در کوی نیک‌نامان» را اجرا می‌کند که در جریان این برنامه‌ها از خانواده‌های شهدا تجلیل به عمل می‌آید.

هفته گذشته این برنامه به میزبانی فرهنگسرای گلستان برگزار شد که در این برنامه از خانواده شهید مدافع حرم شهید علی‌اصغر کریمی قدردانی شد.

در این برنامه، مادر شهید مدافع حرم علی اصغر کریمی با بیان این‌که علی اصغر فرزند بزرگ من بود و یک پسر و یک دختر دیگر دارم، اظهار داشت: علی اصغر داوطلبانه برای دفاع از حریم اهل بیت (ع) راهی عراق شد و  هفت اسفند سال ۱۳۹۵، در جریان آزادسازی شهر موصل به‌دست تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید.

وی درباره اعزام فرزندش به سوریه، گفت: با پسرم صحبت می‌کردم و می‌گفتم «تو همسر داری، نرو». او در مقابل سخنانم سرش را پایین می‌انداخت و می‌گفت «مامان، من دوست دارم برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) به سوریه بروم و راهم را انتخاب کرده‌ام.» او خیلی مهربان، سربه‌زیر و متین بود. سرانجام به خواسته‌اش جامه عمل پوشاند و به سوریه رفت.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار