امام جمعه پلدختر:

رعایت حجاب نماد مبارزه مستقیم با هجمه دشمنان است

حجت‌الاسلام «سید محسن موسوی» با بیان اینکه کمرنگ کردن حجاب در جامعه از اهداف دشمنان انقلاب است، گفت: رعایت حجاب نماد مبارزه مستقیم با هجمه دشمنان است.
کد خبر: ۳۵۳۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۰ - 08July 2019

رعایت حجاب نماد مبارزه مستقیم با هجمه دشمنان است

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام «سید محسن موسوی» امام جمعه پلدختر، ظهر امروز در جلسه ستاد صیانت از عفاف و حجاب این شهرستان، اظهار داشت: عفت و رعایت حجاب و پوشش اسلامی زن را از گزند بیگانه حفظ می‌کند، از این رو اسلام حجاب را بر زنان واجب کرده است.

وی با بیان این که عفاف و حجاب قرارداد اجتماعی بین افراد است، افزود: جامعه‌ای که عفاف در آن ارزش باشد به طور حتم فرهنگ آن به سوی بهترین نوع پوشش و حجاب هدایت می‌شود.

امام جمعه پلدختر گفت: عفاف و حجاب یکی از ارزش‌های دینی است که ریشه در اعتقادات قلبی دارد و رعایت آن مستلزم این امر در افراد است.

وی با بیان اینکه کمرنگ کردن حجاب در جامعه از اهداف دشمنان انقلاب است، افزود: عفاف و حجاب یکی از موضوعاتی است که مورد هجمه دشمنان قرار گرفته و بنابراین در شرایط حساس امروز رعایت حجاب نماد مبارزه مستقیم با این هجمه در کشور است.

موسوی یکی از عوامل زمینه‌ساز گناه و آسیب‌های اجتماعی را عدم رعایت عفاف و حجاب دانست و خاطرنشان کرد: پوشش و حجاب اسلامی از کرامت، شخصیت و سلامت انسانی صیانت می‌کند و هرچه این صیانت بیشتر باشد گوهر وجودی زن ارزش بیشتری دارد.

امام جمعه پلدختر یکی از مظاهر کرامت را حفظ حجاب دانست و گفت: ارزش عفاف و حجاب در جامعه نیاز به فرهنگ‌سازی دارد و رعایت این امر را هر فردی باید از خود آغاز کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار