بازدید از نقاط پیشنهادی تدفین شهدای گمنام شهرستان ساوجبلاغ

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز، امروز دوشنبه از دو نقطه پیشنهادی مسئولین شهرستان ساوجبلاغ جهت میزبانی ابدان مطهر شهدای گمنام بازدید به عمل آورد.
کد خبر: ۳۵۳۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۸ - 08July 2019

بازدید از نقاط پیشنهادی تدفین شهدای گمنام شهرستان ساوجبلاغبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز، امروز دوشنبه از دو نقطه پیشنهادی مسئولین شهرستان ساوجبلاغ  در بخش‌های سیراب و سفیدارک جهت میزبانی ابدان مطهر شهدای گمنام بازدید به عمل آورد.

اسلامی پس از بازدید میدانی از این دو نقطه، در جلسه با مسئولین شهرستان اظهار داشت: با توجه به فرمایش رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‎ای (مدظله العالی) مبنی بر این که امروزه زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا کمتر از شهادت نیست، تکلیف و وظیفه هر کدام از ما تلاش در جهت پیشبرد این مهم است. در همین راستا می توان با تشییع و تدفین شهدای گمنام، عطر و رایحه آنان را در فضای شهرها و روستاها پراکنده کرد و به ترویج فرهنگ و سبک زندگی شهدا در بین مردم به خصوص نسل جوان پرداخت.

وی افزود: الزاما علاقه به حضور شهدا در مناطق مختلف نباید باعث شود تا ابدان شهدای گمنام در نقاطی دفن گردند که تنها مورد دسترسی عده ی قلیلی قرار گیرند و معیارها و ملاک های خاکسپاری این ابدان مورد توجه قرار نگیرد. همگی باید تلاش کنیم تا بهترین نقاط در شهرها به این امر مهم اختصاص داده شود.

مسئول ستاد تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام استان البرز گفت: کلیه ی معیارهای نقاط پیشنهادی شهرستان ساوجبلاغ در این بازدید مورد ارزیابی تخصصی واقع و محاسن و معایب این مناطق در جلسه آتی ستاد استانی تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام البرز جهت تعیین تکلیف نهایی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار