استاندار کرمانشاه:

مردم در دفاع مقدس با فرهنگ ایثار و شهادت دشمن را زمین‌گیر کردند

«هوشنگ بازوند» گفت: در طول 8 سال جنگ تحمیلی مردم با فرهنگ ایثار و شهادت به لحاظ مالی و منابع انسانی جنگ را اداره و دشمن را زمین‌گیر کردند.
کد خبر: ۳۵۳۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۱ - 09July 2019

مردم در دفاع مقدس با فرهنگ ایثار و شهادت دشمن را زمین گیر کردندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «هوشنگ بازوند» استاندار کرمانشاه در نشست شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: در سیل و زلزله، مردم جهت کمک به هموطنان خود با روحیه بالا به شهرهای دور و نزدیک شتافتند و حماسه بزرگ همدلی و نوع‌دوستی را رقم زدند.

بازوند گفت: صرفا هزینه‌های کلان لازمه ترویج و توسعه فرهنگ شهادت پول نیست. 1400 سال این فرهنگ با عشق و ایثار سینه به سینه به اینجا رسیده است و در برهه‌های مختلف تاریخ با زر و زور و تزویر نتوانستند سد راه آن شوند.

وی افزود: امروز هم که رهبر فرزانه انقلاب گزینه مقاومت را در برابر آمریکا برگزیده‌اند از پشتوانه عظیم فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه برخوردار هستند و این موضوع در دل دشمنان هراس عجیبی ایجاد کرده است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: جوانان و دانشگاه‌ها، جامعه هدف ما برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند. میزان اثرگذاری دستگاه‌های مختلف در این جامعه هدف باید ارزیابی شود.

وی گفت: نصب نمادها نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان نسل جوان دارد و حضور این نمادها در سطح کرمانشاه باید پررنگ‌تر شوند.

بازوند اضافه کرد: در مسکو در همه اماکن عمومی پر رفت و آمد مانند پارک‌ها و ایستگاه‌های عمومی نمادهای این کشور نصب شده‌اند. اینها برای نسل جدید کنجکاوی ایجاد می‌کند و آنها را ترغیب می‌کند به دنبال فهم آنها بروند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه مردم ایران با اتکا به فرهنگ ایثار و شهادت در دل دشمنان هراس افکنده اند، گفت: در طول 8 سال جنگ تحمیلی همین مردم با همین فرهنگ ایثار و شهادت به لحاظ مالی و منابع انسانی جنگ را اداره و دشمن را زمین گیر کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها