آئین تکریم و معارفه مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان برگزار شد

آئین تکریم و معارفه مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و تنی چند مسئولان استان برگزار شد.
کد خبر: ۳۵۳۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۶ - 09July 2019

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، حجت‌الاسلام «حسن علیدادی‌سلیمانی» نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کرمان در آئین تکریم و معارفه مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان با بیان اینکه روال تمام مسئولیت‌ها اینگونه است که یک روز معارفه و یک روز تودیع می‌شوند، اظهار داشت: مدیران بایستی دوران مسئولیت خود را فرصتی برای خدمت به مردم بدانند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی تصریح کرد: برخی افراد مسئولیت‌هایی را می‌پذیرند که نسبت به آن جایگاه و مسئولیت از آگاهی و شناخت کافی برخوردار نیستند و این مسئله بر عملکرد آنها اثرگذار است و در مقابل بعضی‌ها هوشیارانه مسئولیتی را می‌پذیرند و با شناخت کامل در دوران مدیریت خود عمل می‌کنند.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام «محمدحسن کاویانی‌راد» معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به اینکه در قرآن نکاتی برای امور مدیریتی وجود دارد افزود: قرآن کریم مدیریت درست را به ما نشان می‌دهد و این نوع مدیریت در مقابل مدیریتی که در جامعه ما به مدیریت اتوبوسی شناخته می‌شود قرار دارد.

وی با بیان اینکه در مدیریت قرآنی اول باید خود را کنترل کنیم و نعمات خداوند را قدردان باشیم تصریح کرد: برای یک سازمان خوش‌نام مانند بنیاد شهید و برای جامعه ایثارگر باید کسی امور را در دست گیرد که کارآمد و لایق باشد و در جامعه امروز یک مدیر کارآمد باید نسبت به مجموعه‌ای که مدیریت می‌کند آگاه کامل داشته باشد.

سردار «محمدرضا حسنی‌سعدی» مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان نیز در این مراسم اظهار داشت: هر کار خوبی که در مدت 12 سال خدمت من انجام شده، حاصل تلاش و کار عزیزانی است که در بنیاد شهید خدمت کرده‌اند و هر مشکل و قصوری در کار بوده از من بوده است.

مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان افزود: از این به بعد هم در خدمت بنیاد شهید هستم و هر کاری که از دستم بربیاید برای خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران استان دریغ نمی‌کنم.

احمد گروهی مدیرکل جدید بنیاد شهید و امورایثارگران استان کرمان در این جلسه گفت: من از زمانی که مشغول خدمت در بنیاد شهید شدم، هدف خود را رضایت خداوند و خدمت به ایثارگران و خانواده شهدا قرار دادم و اکنون نیز تمام سعی و تلاش خود را در راه خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران به کار خواهم بست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار