معاون ادبیات اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس یزد تاکید کرد؛

ضرورت تولید آثار فاخر دفاع مقدس در حوزه کودک و نوجوان

اعظم حجت با اشاره به ضرورت تولید آثار فاخر دفاع مقدس در حوزه کودک و نوجوان، گفت: اطلاع آنان از ارزش‎های جنگ می‎تواند در ساخت آینده‎شان موثر واقع شود.
کد خبر: ۳۵۳۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۶ - 09July 2019

«اعظم حجت» معاون ادبیات و انتشارات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، با اشاره به روز ادبیات کودک و نوجوان، اظهار داشت: اقدامات مثبت و شایسته‌ای در حوزه ادبیات کودک و نوجوان برای نشر آثار جنگ صورت گرفته است.
 
حجت ادامه داد: باید به تولید آثار در حوزه کودک و نوجوان بیش‌تر توجه شود چراکه این کودکان و نوجوانان خواهند بود که آینده سرزمین ما را رقم می‌زنند اطلاع آنان از ارزش‌های جنگ می‌تواند در ساخت آینده شان موثر واقع شود.

وی افزود: ۲۰ عنوان کتاب در حوزه کودک و نوجوان با نام‌های آسمون، آقا معلم، مسجد، انتظار، پاسدار قرآنی و... بخشی از تولیدات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد می‌باشد.
 
معاون ادبیات و انتشارات اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس یزد اختصاص بخشی از نشریه الغدیریان را به حوزه کودک و نوجوان از کار‌های انجام شده دیگر در این حوزه دانست و تاکید کرد: بخشی از قریب به ۴۰ نشریه الغدیریان را به بخش کودک و نوجوان اختصاص داده‌ایم و همچنین هشت مورد هم به صورت مجزا الغدیریان کودک و نوجوان را تولید کرده‌ایم.

حجت یکی از برنامه‌های آتی معاونت ادبیات اداره حفظ آثار یزد را تولید آثار فاخر و موثر در زمینه کودک و نوجوان قلمداد کرد و ادامه داد: با توجه به این یکی از ماموریت‌های سازمان ادبیات تولید، چاپ و انتشار کتب دفاع مقدس می‌باشد؛ تفاهم‎نامه‌ای برای تولید آثار موثر در حوزه کودک و نوجوان با کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان امضا کرده‌ایم.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار