شهادت سه تن از رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهداء در حادثه تروریستی پیرانشهر

روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه از شهادت سه تن از رزمندگان غیور این قرارگاه در حادثه تروریستی پیرانشهر خبر داد.
کد خبر: ۳۵۳۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۷ - 09July 2019

شهادت سه تن از رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهداء در حادثه تروریستی پیرانشهربه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه از شهادت سه تن از رزمندگان غیور این قرارگاه در حادثه تروریستی پیرانشهر خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است:

«عصر امروز (سه شنبه) خودروی حامل رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) که در حال انجام ماموریت بود، در محل ورودی شهرستان پیرانشهر مورد حمله تروریست‌های کوردل وابسته به استکبار جهانی قرار گرفت.

در این حادثه تروریستی سه تن از رزمندگان غیور قرارگاه حمزه به نام‌های حاصل احمدی، ستار پیروتی و امید ملازاده به شهادت رسیدند و یک نفر دیگر نیز مجروح شد.

اقدامات اطلاعاتی و عملیات تعقیب تروریست‌های متواری ادامه دارد.»

همچنین در پی این حادثه، قرارگاه حمزه سیدالشهداء در بیانیه‌ای تصریح کرد: شهید، سرهنگ پاسدار حاصل احمدی پیشمرگه مسلمان کرد، از افراد خوشنام و مردمی منطقه به شمار می‌رفت و سابقه ایثارگری هایش در مقابله با عناصر خودفروخته و گروهک‌های ضد انقلاب وابسته، بر همگان آشکار بود. سابقه ۴۰ سال ایستادگی در مقابل اشرار و تروریست‌ها در مناطق مرزی پیرانشهر، نام این شهید والامقام را به کابوس گروهک‌های خودفروخته و خائن بدل کرده بود.

در بیانیه قرارگاه حمزه سیدالشهداء تاکیده شده است: قطعاً بزودی، انتقام این شهید سرافراز به دستِ عشایر هوشیار و همیشه همراه با انقلاب اسلامی و همرزمانش، از اشرار و تروریست‌های مورد حمایت سرویس‌های جاسوسی غربی و صهیونیستی گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها