سردار «کارگر»:

«دفاع مقدس» کلید وحدت در کشور است

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس کلید وحدت در کشور است و امروز جمهوری اسلامی یک کشور مقتدر و قدرتمند است.
کد خبر: ۳۵۳۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵ - 10July 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در جلسه هیأت امنای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس سمنان که  در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان برگزار شد، اظهار داشت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس سمنان یکی از مراکز فرهنگی دفاع مقدس خوب کشور است که دولت، مجلس و نیروهای مسلح همگی در تمامی امور مساعدت و کمک همه‌جانبه داشتند. با این همکاری مطلوب، خوشبختانه ما در این حوزه مشکل لاینحل نداریم.

وی گفت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس سمنان تا پایان امسال به بهره‌برداری کامل خواهد رسید و با بهره‌برداری و افتتاح 10 مرکز فرهنگی دفاع مقدس تا پایان امسال تعداد این مراکز در کشور به 25 مرکز خواهد رسید.

سردار کارگر با بیان اینکه دفاع مقدس، کلید وحدت در کشور است، تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران یک کشور مقتدر و قدرتمند است و انهدام پهپاد ایالات متحده آمریکا، گوشه‌ای از اقتدار، توانمندی و قدرت دفاعی نظامی جمهوری اسلامی است؛ لذا باید گفت که این اقدامات و افتخارات تماماً به برکت خون شهداست و امروز جمهوری اسلامی در جایی قرار دارد که دنیا به قدرت دفاعی آن اذعان دارد.

وی گفت: امروز نجات سوریه، عراق و ان شا الله به زودی یمن، از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است؛ دوران دفاع مقدس نیز از افتخارات این کشور است که به همه ثابت کرد که ما می‌توانیم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: می‌توان گفت که جوانان امروز کشور حتی از جوانان دوران دفاع مقدس نیز بهتر هستند. این جوانان با وجود تهاجم فرهنگی دشمنان، همچنان پای کار و به نظام و انقلاب اسلامی پایبند هستند و خواهند بود؛ لذا همه ما باید قدر این جوانان را بدانیم.

در پایان این دیدار اعضای هیأت امنای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان سمنان گزارشی از روند کار و فعالیت‌های خود در این مرکز ارائه دادند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار