در دیدار اعضای انصارالله و حزب‌الله تاکید شد؛

دعوت به وحدت موضع علیه آمریکا-رژیم صهیونیستی

جمعی از اعضای انصارالله یمن و حزب‌الله لبنان در دیداری که در بیروت داشتند، نشست بحرین را فرصتی برای محور آمریکایی-صهیونیستی-سعودی دانستند و بر وحدت موضع فلسطینی برای مقابله با این پروژه‌ها تأکید کردند.
کد خبر: ۳۵۳۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴ - 10July 2019

دعوت به وحدت موضع علیه آمریکا-رژیم صهیونیستیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «ماهر عوید» معاون دبیرکل انصارالله یمن به همراه چند تن دیگر از اعضای ارشد این جنبش با «حسن حب‌الله» عضو شورای سیاسی حزب‌الله لبنان و «عطاالله حمود» مسئول روابط فلسطینی (در جنبش حزب‌الله) در بیروت دیدار کرد.

بر اساس گزارش وبگاه «العهد»، شرکت‌کنندگان در این نشست خیانتکارانه و شکست‌خورده بحرین را محکوم کردند و خواستار وحدت موضع فلسطینی برای مقابله با پروژه صهیونیستی-آمریکایی در منطقه شدند.

در این دیدار اعضای حزب‌الله و انصارالله اعلام کردند: نشست بحرین فرصتی به محور آمریکایی-صهیونیستی-سعودی برای برداشتن موانع در برابر عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی بود.

اعضای حزب‌الله و انصارالله در ادامه بر گزینه مقاومت و بسیج کلیه امکانات برای مقابله با «طرح شوم معامله قرن» تأکید و از مشارکت ملت فلسطین در راهپیمایی‌های بازگشت برای تأکید بر حق بازگشت به سرزمین و تعیین سرنوشت قدردانی کردند.

نشست منامه (چهارم و پنجم تیرماه) که با اجماع طرف‌های فلسطینی و بسیاری از کشورهای اسلامی جهان «مردود» اعلام شد، باعث شد تا گام‌ها برای مقابله با طرح ادعایی آمریکا برای مسأله فلسطین موسوم به معامله قرن محکم‌تر شود.

«جرد کوشنر» داماد و مشاور رئیس‌جمهور آمریکا اخیرا به صورت تلویحی به شکست نشست بحرین اعتراف کرد.

معامله قرن، طرح صلح پیشنهادی آمریکا به فلسطین و رژیم صهیونیستی است که قرار است منازعه طرفین حل و فصل شود اما طرف فلسطینی اعلام کرده که این طرح حقوق فلسطینی‌ها را نادیده گرفته و آن را قبول ندارد.

روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» در گزارشی نوشت، این اعتراف تلویحی کوشنر در گفت‌وگوی تلفنی وی با برخی روزنامه‌نگاران عرب و صهیونیست درباره نشست اقتصادی بحرین صورت گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار