مسئول بسیج جامعه زنان سپاه بوشهر:

خانواده‌محوری از ویژگی‌های مهم برنامه‌های هفته حجاب و عفاف است

«آرزو شبل الحکمای بوشهری‌نژاد» با اشاره به اینکه شعار هفته حجاب و عفاف امسال «میراث ایرانی، گرایش جهانی» نامگذاری شده است، گفت: مخاطب‌شناسی و خانواده‌محوری از ویژگی‌های مهم برنامه‌های امسال هفته حجاب و عفاف است.
کد خبر: ۳۵۳۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰ - 12July 2019

خانواده محوری از ویژگی های مهم برنامه های امسال هفته حجاب و عفاف است

«آرزو شبل الحکمای بوشهری نژاد»، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بوشهر اظهار داشت: از 15 تا 21 تیر همزمان با دهه کرامت مراسم متنوعی در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در استان بوشهر برگزار می شود.

وی با اشاره به واقعه غمناک مسجد «گوهرشاد» گفت: در تاریخ 21 تیر سال 1314 هجری شمسی رژیم های وابسته رضاخان بیش از دو هزار متحصن در صحن گوهرشاد را که در اعتراض به قانون کشف حجاب تجمع کرده بودند به خاک و خون کشید و آنها را در گورهای دسته جمعی به خاک سپرد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام صادق (ع) در استان بوشهر با اشاره به اینکه شعار هفته حجاب و عفاف امسال «میراث ایرانی، گرایش جهانی» نامگذاری شده است، خاطرنشان کرد: مخاطب شناسی و خانواده محوری از ویژگی های مهم برنامه های امسال هفته حجاب و عفاف است.

شبل الحکمای بوشهری نژاد با بیان اینکه بیش از 26 دستگاه اجرایی متولی امر حجاب هستند ولی متاسفانه به خوبی وظایف خود را انجام نمی دهند از برگزاری جشن حجاب اولی ها برای دختران تازه به سن تکلیف رسیده، خبر داد.

وی از گردهمایی «صیانت از حریم خانواده» در شامگاه امروز (جمعه) در محل پارک تفریحی «جفره علی‌باش» واقع در خیابان شهید « امید نسترن» اطلاع داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها