مدیر هنری اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر خبر داد؛

تولید ارکسترال موسیقی کوچک‌ترین شهید استان بوشهر

«علی صفری» از تولید ارکسترال موسیقی «حسین صافی» کوچک‌ترین شهید استان بوشهر خبر داد و گفت: این اثر «دُر دَرّه بان» به نام روستای زادگاه شهید «صافی» نامگذاری شده است.
کد خبر: ۳۵۳۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۵ - 15July 2019

تولید ارکسترال موسیقی کوچک ترین شهید استان بوشهر

«علی صفری» مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بوشهر با بیان اینکه بسیاری از دستاوردهای دفاع مقدس را می توان در قالب هنر به نمایش گذاشت، اظهار داشت: موسیقی به عنوان یکی از هفتگانه های هنر در جبهه های نبرد باعث ارتباط چشمگیر ارزشی با آرمان های انقلاب اسلامی و تقویت روحیه رزمندگان بوده است.

وی با اشاره به اینکه موسیقی زبان بیان احساسات بشری است از تولید ارکسترال موسیقی کوچک ترین شهید استان بوشهر «حسین صافی» خبر داد و گفت: این شهید، بزرگ مرد کوچکی بود که در سن 12 سالگی به جبهه های حق علیه باطل اعزام شد و توانست با سن کم 10 نفر از سربازان عراقی را بدون اسلحه به اسارت خود درآورد.

صفری با بیان اینکه قطعه ارکسترال موسیقی «دُر دَرّه بان» به نام روستای زادگاه شهید «صافی»به همت مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر تولید شده است، خاطرنشان کرد: شاعر این اثر  «مهدی شیخیانی»، آهنگساز «علی الهیار» و به خوانندگی «حسین بیوکی» در چهار دقیقه تدوین و تولید شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار