آیت‌الله علم الهدی در دیدار با سردار اشتری تاکید کرد؛

مقابله هوشمندانه و مقتدرانه ناجا با ناهنجاری‌ها

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در دیدار با فرمانده ناجا با تاکید بر پشتیبانی و حمایت همه‌جانبه از پلیس، نیروی انتظامی را در انجام وظایف و برخورد با ناهنجاری‌ها، هوشمندانه، باانگیزه و مقتدرانه و فارغ از جوسازی‌ها دانست.
کد خبر: ۳۵۳۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰ - 13July 2019

مقابله هوشمند و مقتدر ناجا با ناهنجاری‌هابه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، آیت‌الله «سیداحمد علم الهدی» نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در دیدار با سردار «حسین اشتری» فرمانده ناجا دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت امام رضا (ع) را تبریک گفت.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: امروز دشمن برای جداسازی مردم از نظام، دین و دینداری آن‌ها را هدف قرار داده است و این حساسیت و اهمیت، مسئولیت دفاع از دین و نظام اسلامی را بیشتر از پیش روشن می‌سازد.

آیت الله علم الهدی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در انجام وظایف خود به خوبی عمل کرده و در موضوع مقابله با ناهنجاری‎ها، همه دستگاه‌ها باید به یاری و پشتیبانی از ناجا بر خیزند تا پلیس بتواند با قدرت به وظیفه خود عمل کند.

امام جمعه مشهد تصریح کرد: نیروی انتظامی در مقابله با ناهنجاری‌ها، هوشمندانه، با انگیزه، بدون توجه به جوسازی‌ها و مقتدرانه عمل می‌کند و انتظار داریم دستگاه قضائی از کارکنان وظیفه شناس ناجا حمایت جدی و لازم را داشته باشد؛ همچنین از اقدامات و تلاش جهادی پلیس رضوی برای برقراری نظم و امنیت شایسته در این استان نیز تشکر می‌کنیم.

سردار اشتری نیز در ابتدای این دیدار با تبریک ایام مبارک دهه کرامت، گفت: خوشبختانه همایش بصیرت افزایی فرماندهان عالی رتبه ناجا را در دهه کرامت و در آستانه میلاد پر برکت حضرت امام رضا (ع) در مشهد مقدس برگزار کردیم و امیدواریم از فیوضات این روز‌های سراسر نور و معرفت بهره‌مند شویم.

فرمانده نیروی انتظامی در این دیدار گزارشی از اقدامات و برنامه‌های ناجا را تشریح کرد و حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی از پلیس را سرمایه‌ای گران‌بها و ارزشمند و مایه افتخار دانست.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار