مسئول اداره تبلیغات الیگودرز در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس:

بانوان جامعه با رعایت پوشش اسلامی هویت خود را به جهان هدیه کنند

حجت الاسلام حشمت الله بیاتیان گفت: بانوان جامعه ما، با رعایت پوشش درخور و شایسته زن مسلمان ایرانی، نسبت به خنثی نمودن توطئه‌های فرهنگی دشمن بار دیگر هویت ملی و دینی خود را به جهان تشنه معنویت نشان دهند.
کد خبر: ۳۵۳۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۱ - 13July 2019

بانوان جامعه ما با رعایت پوشش اسلامی هويت خود را به جهان هديه کنند

حجت الاسلام حشمت الله بیاتیان مسئول اداره تبلیغات الیگودرز در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در خرم آباد به مناسبت هفته حجاب و عفاف، اظهار داشت: عفاف و حجاب در عصر مدرن صرفا یک نوع پوشش نیست بلکه اندیشه و رویکردی است که بشریت به آن نیازمند است و فرهنگی است که انسان را از بند نفس رها می‌کند و به رشد و شکوفایی استعدادهای نوع بشر برای رسیدن به حقیقت انسانیت به معنای خلیفه الهی رهنمود می‌کند.

وی افزود: همه مومنین ولایتمدار برای ترویج این امر مهم بر این باورند که مساله حجاب، یک مساله ارزشی و اجتماعی است، چنانکه رهبرفرزانه انقلاب می فرمایند: «از دیدگاه اسلام حفظ عفت و پاکدامنی زنان نقش تعیین کننده‌ای در سالم سازی جامعه اسلامی دارد و حتی حفظ جایگاه و منزلت زن به حفظ حجاب و عفت او بر می‌گردد.»

حجت الاسلام بیاتیان گفت: هجمه سنگین دشمن در این عرصه نه یک توهم، بلکه واقعیتی است که با رصدی ساده از رسانه‌های مستقیماً وابسته به دستگاه‌های موظف در جنگ نرم آنها و امپراطوری رسانه‌ای شبکه صهیونیستی، این حقیقت قابل لمس خواهد بود.

مسئول اداره تبلیغات الیگودرز بیان کرد: دشمن با اقدامات  خبیثانه، که لحظه‌ای تعطیلی ندارد درصدد است این قدرت بازدارندگی و این نیروی برخاسته از معارف الهی عفاف و حجاب را از جامعه اسلامی برگیرد.

 وی با ذکر این مطلب که زنان ايران اسلامی امروز به عنوان سنگربان ارزش‌های اسلامی در برابر وضع جاهلی دنيای غرب با پاسداری از حريم حجاب به عنوان دژ امنيت زن و پيشتاز در ميادين علم و فرهنگ و سياست از حصار مستحکم فرهنگ اسلامی محافظت می‌کنند، تصریح کرد:  وظیفه انسان به عنوان خلیفه خدا در روی زمین و رسالت خلق توانمندی‌های بشر و استخدام علم و تکنولوژی در خدمت انسانیت انسان کامل برای رسیدن به جهانی خالی از ظلمات و رسیدن به نور الهی و حکومت جهانی انسان کامل به عنوان بقیه الله فی الارضین رهنمون می‌شود.

حجت الاسلام بیاتیان حجاب را ابزاری برای رسیدن به کمال انسانی و دستیابی به معرفت الله که رضای خدا در آن است دانست و اظهار داشت: سازمان‌های فرهنگی، رسانه‌ای، دستگاه‌های تربيتی و ارشادی باید در جهت شناساندن عمق و محتوی حجاب و عفاف برنامه‌ريزی و از نفوذ فرهنگ مبتذل غرب جلوگيری نمايند تا جوانان پاک انقلابي ما بتوانند در کمال آرامش روحی و جسمی، اجتماع را به محيط کار و تلاش تبديل و سلامت روانی و اخلاقی جامعه را تضمين نمايند.

 مسئول اداره تبلیغات الیگودرز ضمن تشکر از دستگاه‌هایی که در عرصه حجاب و عفاف  فعال هستند، بر ضرورت اقدام هماهنگ دیگر دستگاه‌ها برای کسب نتیجه تأکید  کرد و گفت: از مسئولين ذيربط  می‌خواهیم تا در اين زمينه اقدامات موثر و ويژه‌ای انجام داده و نسبت به ترويج و فرهنگ سازی حجاب عفاف اقدام کنند.

وی در پايان عنوان کرد: بانوان جامعه ما، با رعايت پوشش درخور و شايسته زن مسلمان ایرانی، نسبت به خنثي نمودن توطئه‌های فرهنگی دشمن بار ديگر هويت ملي و دينی خود را به جهان تشنه معنويت  نشان دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار