فرمانده سپاه شهرستان ساری عنوان کرد؛

کمک یک میلیارد ریالی ساروی‌ها به مناطق سیل‌زده مازندران

«ابراهیم یعقوبی» از کمک یک میلیارد ریالی ساروی‌ها به مناطق سیل زده مازندران خبر داد.
کد خبر: ۳۵۳۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۹ - 13July 2019

کمک یک میلیارد ریالی ساروی‌ها به مناطق سیل زده مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری به نقل از روابط عمومی سپاه کربلا مازندران، «ابراهیم یعقوبی» فرمانده سپاه مرکز مازندران ضمن تبریک به مناسبت ایام دهه کرامت و با اشاره به عملکرد سپاه ناحیه ساری در خدمات رسانی به سیل زدگان از کمک یک میلیارد ریالی کمک های نقدی مردم فهیم و انقلابی  شهرستان در قالب تهیه سبدهای کالا خبر داد و گفت: 11هزار و200 جعبه آب معدنی،23 هزار 500قرص نان،37کیسه آرد، 220تخته پتو،300تخته موکت هم در بین خانواده‌های سیل زده برحسب اولویت توزیع شد.

وی در ادامه با بیان اینکه همان ابتدای وقوع سیل جهت کمک رسانی و همدردی با حادثه دیدگان سپاه  وارد مرحله عمل شد، اضافه کرد: یک هزار و 918 نفر بسیجی، 284 نفر از پایوران و 56 سرباز در قالب اردوی جهادی برای لایروبی منازل، معابر، مساجد و مدارس اعزام شدندکه این اردوها در 69 مرحله اجرا و تا به امروز نیز ادامه دارد.

بنا بر اعلام یعقوبی سه هزار و 760 پرس  غذای گرم و سه هزار 200 قوطی کنسروجات در مناطق سیل زده  در همان ابتدای وقوع حادثه بین مردم سیل زده توزیع شد.

وی با اشاره به لایروبی نهر روستای ورکی بخش کلیجانرستاق ساری و کمک به مردم سیل‌زده روستاهای بخش رودپی شمالی و جنوبی و روستاهای بخش چهاردانگه دهستان گرمآب گفت: جهت تسهیل در امداد رسانی به مناطق صعب‌العبور  واحد ترابری و پشتیبانی سپاه نیزجهت بازگشایی معابر و جاده‌ها اعزام شدند.

فرمانده سپاه شهرستان ساری در پایان از ساخت 40 واحد مسکونی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی خبر داد و اظهار کرد: با آرزوی قبولی خدمات هرچند ناچیز سپاه باید گفت بسیج و سپاه، خادم مردم و حافظ نظام و انقلاب هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها