فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان:

دانشگاه آزاد اسلامی یکی از بازوهای علمی و فرهنگی انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یکی از بازوهای علمی و فرهنگی انقلاب اسلامی است که باید در پیشبرد اهداف انقلاب مورد استفاده قرار گیرد.
کد خبر: ۳۵۳۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱ - 14July 2019

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، «مظاهر مجیدی» صبح امروز در دیدار با مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی یکی از بازوهای علمی و فرهنگی انقلاب اسلامی است که باید در پیشبرد اهداف انقلاب مورد استفاده قرار گیرد، باید بسیج و اقشار مختلف آن به‌ صورت تخصصی در حل مشکلات کشور وارد عمل شوند و نمونه بارز آن بسیج اساتید است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان تصریح کرد: اقشار مختلف بسیج در پاره‌ای از موارد به‌ صورت جزیره‌ای عمل می‌کنند، اما امیدواریم با هم‌افزایی بیشتر توان بهتری را به کار گیریم.

وی اضافه کرد: بسیج دانشجویی، اساتید و دانش‌آموزی می‌توانند باهم افزایی بیشتر عملکرد بهتری در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ایفا کنند.

مجیدی یادآور شد: ظرفیت بسیج می‌تواند پیشران پیشرفت و شکوفایی کشور قرار گیرد زیرا هر حوزه‌ای که از بسیج بهره گرفته، ضرر نکرده است.

در ادامه «سیدمحمود هاشمی» مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی نیز گفت: ۱۶ هزار و ۵۰۰ استاد بسیجی در دانشگاه آزاد اسلامی حضور دارند که این تعداد بالغ بر یک سوم استادان بسیجی کشور است.

هاشمی بیان داشت: ترویج گفتمان اصلی انقلاب اسلامی و صیانت از ارزش‌های اصیل انقلاب سرلوحه کار اساتید بسیجی در دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه کانون‌های بسیج اساتید در واحدها فعال می‌شوند گفت: تا پایان سال در تمام واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی مسئولان کانون‌های بسیج اساتید را معرفی خواهیم کرد، به طوری که در 400 واحد دانشگاهی کانون بسیج اساتید با قدرت تشکیل خواهد شد.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: جذب اعضای هیأت‌ علمی از افراد نخبه انقلابی در دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شده و تمام اعضای هیأت‌های اجرایی جذب از اساتید بسیجی انتخاب‌ شده‌اند.

«علی طاهری» رئیس بسیج اساتید استان همدان هم در این نشست گفت: در استان همدان یک‌هزار و 200 استاد بسیجی  فعالیت می‌کند که باید تلاش کنیم در حفظ دستاوردهای نظام گام بردارند.

این مسئول تصریح کرد: باید از فرصتی که استادان برای انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی به‌ صورت چهره به چهره به دانشجویان دارند بهره گرفت.

«مرتضی قائمی» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان نیز عنوان کرد: مأموریت دانشگاه آزاد اسلامی در حفظ و حراست از ارزش‌های انقلاب با سپاه مشترک است.

وی با بیان اینکه توقع داریم بسیج استادان در مواقع حساس موضع مشخص خود را بیان کند متذکر شد: در دانشگاه آزاد اسلامی مباحث اخلاقی، مسائل مالی و مباحث سیاسی و انقلابی مرز مشخصی دارند که عدول از آنها خط قرمز هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها