سردار ذوالقدری در پاسخ به دفاع‌پرس:

درخواست پلیس از دستگاه قضا برای برخورد قاطع با شرور معروف/ برخی از مجازات‌ها بازدارنده نیست

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ گفت: برخی از مجازات‌های در نظر گرفته شده برای مجرمان، بازدارنده نیست و خلأهای قانونی در این خصوص داریم.
کد خبر: ۳۵۴۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲ - 16July 2019

ذوالقدریبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «علی ذوالقدری» رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص دستگیری «ح. ق» از اراذل و اوباش محله فلاح اظهار داشت: چندی پیش یکی از اراذل و اوباش با اقدام به شرب خمر در یکی از محلات جنوب غرب در خیابان فلاح اقدام به حمله به مغازه‌داران کرد و باعث تخریب مغازه‌ها شد.

وی ادامه داد: این فرد شرور با قمه به سه نفر حمله و آن‌ها را مجروح کرد که راهی بیمارستان شدند.

سردار ذوالقدری با بیان اینکه این پرونده به پلیس ارجاع شد، گفت: با شناسایی متهم و با بررسی‌های انجام شده، مشخص شد که این فرد سابقه هشت فقره قدرت‌نمایی، نزاع، شرب خمر، استعمال و فروش مواد مخدر و سرقت درون خودرو را دارد.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با توجه به اینکه این شخص اقدام به فروش مواد مخدر کرده و برای اینکه دستگیر نشود، اقدام به جابجایی مواد می‌کرد، افزود: با بررسی‌های فنی، مخفیگاه این شخص در غرب تهران شناسایی و وی دستگیر شد.

وی ادامه داد: این شخص شاکیانی دارد و با توجه به پرونده‌هایی که دارد با قرار وثیقه بازداشت و روانه زندان شد.

سردار ذوالقدری عنوان کرد: در بررسی‌های به عمل آمده بیش از ۱۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و مقادیری مشروبات الکلی خارجی و دو قمه در منزل این شخص کشف شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت در پاسخ به سوال دفاع‌پرس مبنی بر قاطعانه نبودنِ برخی برخورد‌های دستگاه قضا با مجرمان گفت: قطعاً برخی از مجازات‌ها بازدارنده نیست و خلأهای قانونی در این خصوص داریم؛ البته در این پرونده هماهنگی‌هایی با دستگاه قضا انجام شده است تا برخورد‌ بسیار قاطعی با متهم صورت گیرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها