در پیامی؛

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش درگذشت امیر «ترکان» را تسلیت گفت

حجت‌الاسلام والمسلمین «عباس محمدحسنی» با صدور پیامی درگذشت معاون اسبق عملیات آجا و پدر توپخانه ایران را تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۵۴۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹ - 17July 2019

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش درگذشت پدر توپخانه ایران را تسلیت گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با صدور پیامی درگذشت امیر سرتیپ «احمد ترکان» معاون اسبق عملیات آجا و پدر توپخانه ایران را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِّنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا (از میان مؤمنان مردانی‌اند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند. برخی از آنان به شهادت رسیدند و برخی از آنها در (همین) انتظارند و (هرگز عقیده خود را) تبدیل نکردند.)

خبر درگذشت امیر سرتیپ احمد ترکان، فرمانده دلیر عرصه‌های مقاومت و رزمنده سرافراز ارتش اسلام، موجب تأثر و تألم خاطر رزمندگان و فرماندهان سال‌های دفاع مقدس شد. این فرمانده سرافراز، اسوه مقاومت و مجاهد فی سبیل الله که با تکیه بر ایمان و اندوخته‌های فراوان سال‌های متمادی خدمت صادقانه و تجربه اندوزی از میدان‌های رزم و جهاد در مدار خدمت‌گزاری مخلصانه به اسلام راستین قرار داشت و با کارنامه‌ای مملو از رشادت و ایثارگری به دیدار معبود شتافت.

اینجانب ضایعه فقدان اندوه‌بار این سرباز ولایت را به فرمانده معظم کل قوا، خانواده گرامی آن مرحوم و عموم همرزمان عزیز آن فرمانده مخلص و ولایی در نیروهای مسلح بویژه همرزمان عزیزم در ارتش جمهوری اسلامی ایران تسلیت عرض کرده و برای آن عزیر سفر کرده رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان سوگوار، صبر و شکیبایی و سکینه قلبی مسئلت می‌نمایم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران

عباس محمدحسنی

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها