فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه:

سپاه تاکنون 350 هزار واحد مسکونی در مناطق محروم کشور احداث کرده است

سردار «سید ضیاء الدین حزنی» گفت: سپاه تاکنون 350 هزار واحد مسکونی در مناطق محروم کشور احداث کرده که فقط 10 هزار واحد آن برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی بوده است.
کد خبر: ۳۵۴۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ - 17July 2019

سپاه تاکنون 350 هزار واحد مسکونی در مناطق محروم احداث کرده استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم پاسدار «سید ضیاء الدین حزنی» فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران امروز در مراسم افتتاح 60 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی در روستای «زینلان» بخش سرفیروزآباد کرمانشاه اظهار داشت: قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه 20 هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی در سطح کشور احداث می‌کند که تا شهریور امسال در مرحله اول 6 هزار واحد آن به بهره‌برداری می‌رسد و 12 هزار واحد آن نیز در مرحله دوم ساخته خواهد شد.

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران گفت: سپاه تاکنون 350 هزار واحد مسکونی در مناطق محروم کشور احداث کرده که فقط 10 هزار واحد آن برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی بوده است.

وی تاکید کرد؛ محرومان و مستعضفان جامعه بدانند سپاه در همه مراحل و در همه جا در کنار آنها ایستاده و خدمت‌رسانی به مناطق محروم برای سپاه افتخار بزرگی است.

حزنی با بیان اینکه ساخت واحدهای مسکونی برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی را یکی از اولویت‌های قرارگاه محرومیت‌زدایی دانست و گفت: این قرارگاه آماده است در این زمینه هرجا دستگاه‌های ذی‌ربط بخواهند همکاری و خدمت رسانی خواهد کرد.

تامین جهیزیه برای ازدواج آسان یکی از برنامه های مهم سپاه است

فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران یکی از مهمترین برنامه‌های این قرارگاه در مناطق محروم کشور را کمک به ازدواج آسان زوج‌های جوان دانست و اعلام آمادگی کرد؛ نهاد حمایتگر به هر میزان زوج جوان در بحث ازدواج آسان به آنها در استان کرمانشاه معرفی کند جهیزیه آنها را تامین می کند.

حزنی همچنین اعلام آمادگی کرد، قرارگاه محرومیت زدایی در زمینه بازسازی قنات با توجه به تخصص مهندسی که نیروهای این قرارگاه دارد در راستای آبرسانی و کمک به مناطق محروم استان را در دستور کار قرار می دهد.

این واحدهای مسکونی توسط سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه طی تفاهم‌نامه‌ای با کمیته امداد استان در روستاهای سنقر، ماهیدشت، دورودفرامان سرفیروزآباد و هرسین با اعتباری نزدیک به 3 میلیارد تومان احداث کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار