انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس با شهرداری زنجان

تفاهم‌نامه‌ای مشترک بین اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس زنجان و شهرداری زنجان در خصوص تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان منعقد شد.
کد خبر: ۳۵۴۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸ - 17July 2019

«قاسم محمدی» در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در زنجان، با اشاره به احداث باغ‌ موزه دفاع‌مقدس در زنجان، اظهار داشت: این مجموعه در سال ۹۱ - ۹۲ کلنگ‌زنی شده، اما متاسفانه به دلایل مختلف احداث آن تاکنون به طول انجامیده است.
 
وی افزود: در حال حاضر شاهد پیشرفت فیزیکی ۴۷ درصدی این پروژه هستیم که به مساحت ۲۲ هکتار و زیربنای ۶۳۵۰ مترمربع در سه طبقه در منطقه گاوازنگ در حال احداث بوده و هم‌اکنون در مرحله دیوارکشی قرار داریم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس استان زنجان با اشاره به اینکه تاکنون ۳ میلیارد تومان اعتبار برای احداث این مجموعه تخصیص یافته است، تصریح کرد: تفاهم‌نامه‌ای مشترک بین اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس زنجان و شهرداری زنجان در خصوص تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان منعقد شده است.
 
وی خاطر نشان کرد: بدون تردید با بهره‌برداری از این پروژه فرصت‌ها و ظرفیت‌های گردشگری در سطح استان افزایش یافته و می‌توانیم در جذب توریست موفق عمل کنیم.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار