مدیر ادبیات و انتشارات اداره‌کل حفظ آثار خوزستان خبر داد؛

کتاب «شهدای دشت لاله» در خوزستان رونمایی می‌شود

ستاره عرفانی راد از رونمایی کتاب «شهدای دشت لاله» که به معرفی شهدای شهرستان لالی در شمال خوزستان پرداخته خبر داد.
کد خبر: ۳۵۴۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰ - 17July 2019

کتاب «شهدای دشت لاله» در خوزستان رونمایی می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «ستاره عرفانی‌راد» مدیر ادبیات و انتشارات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان عصر امروز در جمع تعدادی از نویسندگان فعال حوزه دفاع مقدس خوزستان اظهار داشت: با تدابیر و حمایت های مدیر‌کل و تلاش همه همکاران بخصوص در حوزه ادبیات به گونه‌ای پیش می‌رویم که اگر توفیقی حاصل شود بتوانیم رکورد چاپ کتاب در طول یک سال کاری را بشکنیم.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 10 عنوان کتاب را پس از انجام مراحل مختلف از جمله جلسات بررسی، نقد، تحلیل و ویرایش های مختلف به چاپ رساندیم و پیش بینی ما تا آخر سال، رسیدن به مرز 50 عنوان کتاب است که امیدواریم بتوانیم به این مهم دست یابیم.

عرفانی راد در ادامه به معرفی یکی از کتاب های منتشر شده پرداخت و گفت: یکی از آثار منتشر شده کتاب «شهدای دشت لاله» است که به زودی در مراسمی از آن رونمایی می شود. این اثر محصول گردآوری و تدوین «پرویز صحراشکاف» است که به معرفی شهدای شهرستان لالی در شمال خوزستان پرداخته است.

به گزارش دفاع‌پرس؛ شهرستان لالی معروف به دشت لاله های سرخ یکی از مناطق عشایر نشین بختیاری خوزستان است که در طول دوران دفاع مقدس شهدای گرانقدری را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها