امیر حاتمی در بازدید از نمایشگاه سازمان صنایع دفاع:

ملت ایران در جنگ اراده‌ها نظام سلطه را با شکست مواجه خواهد کرد

وزیر دفاع گفت: ملت ایران ثابت کرده است هرگز در مقابل زیاده خواهی جبهه باطل سر تعظیم فرود نیاورده و خواهد توانست یکبار دیگر هیمنه نظام استکباری و سلطه را در جنگ اراده‌ها با شکست مواجه کند.
کد خبر: ۳۵۴۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۱ - 17July 2019

بازدید وزیر دفاع از خطوط تولید خمپاره انداز میثاق و هویتزربه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح  امروز با حضور در سازمان صنایع دفاع وزارت دفاع از خطوط تولید هویتزر 105 میلیمتری کششی و خمپاره‌انداز 81 میلیمتری خشابدار محمول بر خودروی تاکتیکی میثاق بازدید کرد.

وی در بدو ورود به سازمان صنایع دفاع وزارت دفاع از نمایشگاه دستاورد‌های تحقیقاتی این سازمان بازدید و در جریان آخرین دستاورد‌ها و توانمندی‌ها حوزه رزم زمینی صنعت دفاعی قرار گرفت.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در ادامه با حضور در خط تولید هویتزر 105 میلیمتری کششی و خمپاره انداز 81 میلیمتری خشابدار محمول بر خودروی تاکتیکی میثاق از روند ساخت و تولید این محصولات بازدید کرد و در ادامه مدیران سازمان صنایع دفاع گزارشی از فرآیند آماده‌سازی، تست و تحویل دهی این محصولات به نیرو‌های مسلح ارائه دادند.

امیر حاتمی در جمع مدیران ارشد سازمان صنایع دفاع با اشاره به مأموریت خطیر و حساس صنعت دفاعی، پشتیبانی همه جانبه از نیرو‌های مسلح در صحنه رزم و مقابله با تهدیدات احتمالی دشمن اظهار داشت: متخصصین صنایع دفاعی وظیفه دارند همواره خود را در کنار رزمندگان خط مقدم در سنگر عملیاتی احساس کنند تا بتوانند از نزدیک با انتظارات، دغدغه‌ها، نیاز‌ها و ایده‌های آنان آشنا شوند.

وزیر دفاع تصریح کرد: تسلیحات و محصولات تولیدی باید با بهره‌گیری از دانش روز و فناوری‌های پیشرفته تضمین کننده پیروزی‌های قاطع عملیات رزمندگان در صحنه نبرد با دشمن باشد.

وی یادآور شد: امروز نظام استکباری به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکا و متحدانش با استفاده از همه ظرفیت‌ها و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری خود با جنگ اقتصادی همه جانبه، دشمنی گسترده‌ای را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آغاز کرده است، اما ملت بزرگ ایران اسلامی ثابت کرده است با راهبرد (مقاومت فعال)، بصیرت و دشمن شناسی مثال زدنی خویش هرگز در مقابل زیاده خواهی جبهه باطل سر تعظیم فرود نیاورده و خواهد توانست یکبار دیگر هیمنه نظام استکباری و سلطه را در جنگ اراده‌ها با شکست مواجه کند.

امیر حاتمی با اشاره به نقش تعیین کننده فناوری‌های دفاعی جدید و پیشرفته در ارتقاء بازدارندگی دفاعی و توان مقابله با دشمن افزود: توجه و سرمایه گذاری ویژه در تحقیقات دفاعی و پروژه‌های پژوهشی، شناخت دقیق نیاز‌های صحنه نبرد، آگاهی یابی از تجهیزات نظامی دشمن، به روز رسانی تسلیحات نظامی و تعامل مستمر و تنگاتنگ با رزمندگان میدان نبرد و شناخت عرصه رزم از جمله مؤلفه‌های تاثیر گذار در پیشرفت حوزه دفاعی کشور به شمار می‌روند.

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها