مسئول اردویی راهیان نور سپاه کربلا خبر داد؛

اجرای برنامه‌های راهیان نور غرب کشور از اول مرداد

«محمد عباسپور» با اشاره به اجرای برنامه‌های راهیان نور غرب کشور از اول مرداد تا اول شهریور گفت: امسال نیز قسمت اعظم کاروان‌های مازندران به مدت ۴ روز از مناطق عملیاتی و یادمان‌های کردستان بازدید می‌کنند.
کد خبر: ۳۵۴۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰ - 18July 2019

اجرای برنامه‌های راهیان نور غرب کشور از اول مردادبه گزارش دفاع‌پرس از ساری به نقل از روابط عمومی سپاه کربلای مازندران، «محمد عباسپور» مسئول اردویی راهیان نور سپاه کربلا با اشاره به اجرای برنامه‌های راهیان نور غرب کشور از اول مرداد تا اول شهریور اظهار داشت: امسال نیز قسمت اعظم کاروان‌های مازندران به مدت ۴ روز از مناطق عملیاتی و یادمان‌های کردستان بازدید می‌کنند.

وی با یادآوری این مطلب که یکی از ارکان برنامه‌های راهیان نور، بسیجیان و خادمین هستند که در اردوگاه‌های مازندران و جنوب در حال فعالیت هستند، گفت: تعدادی از خادمین مازندران هر ساله در یادمان‌های ملی نظیر شلمچه، طلائیه و اروند حضور دارند.

معاون اردویی راهیان نور سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام گردهمایی خادمین راهیان نور مازندران در امروز پنجشنبه ۲۷ تیر گفت: این گردهمایی به منظور توانمند سازی، تقدیر و تجلیل از خادمین شهدا است.

عباسپور با تصریح بر این مطلب که راهیان نور امتداد مسیر شهدا است افزود: باید اهداف شهدا را به نسل بعدی منتقل کرده و عملکردی خوب برای انعکاس آن به نسل جدید ارائه دهیم.

وی با تاکید برینکه نباید بگذاریم شهدا از ذهن و قلب جوانان این آب و خاک دور شود، اضافه کرد: اردوهای راهیان نور فرصت مغتنمی برای شناخت بیشتر از دوران دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید است.

مسئول سازمان اردویی و گردشگری سپاه کربلا تجدید میثاق با شهدا، آرمان‌های امام خمینی (ره)، یادآوری حماسه‌های دفاع مقدس و حفظ دستاوردهای شهدا را از مهم‌ترین اهداف برگزاری کاروان راهیان نور دانست و خاطرنشان کرد: دست‌اندرکاران برنامه عظیم فرهنگی راهیان نور نقش مهم و تأثیرگذاری در مسیر حفظ انقلاب و ترویج آرمان‌های آن دارند.

عباسپور متذکر شد: باید از همه توان خود برای حفظ اسلام و محتوای آن استفاده کنیم که یکی از راه‌های ارزشمند آن راهیان نور است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها