سردار سلیمانی:

بی‌حجابی یک پدیده اجتماعی و فرهنگی نیست/ جنگ ایران و استکبار جنگ مکتبی و فرهنگی است

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: امروز بی‌حجابی یک پدیده اجتماعی و فرهنگی نیست بلکه یک مسئله سیاسی و میدان جنگ است.
کد خبر: ۳۵۴۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱ - 18July 2019

بی‌حجابی یک پدیده اجتماعی و فرهنگی نیست/ جنگ ایران و استکبار جنگ مکتبی و فرهنگی استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «ایوب سلیمانی» جانشین فرمانده ناجا در آیین اختتامیه همایش بصیرت افزایی فرماندهان عالی رتبه ناجا که با اشاره به اینکه امنیت اصل و اساس زندگی اجتماعی و بزرگترین نعمت خداوند است، اظهار داشت: مسئولیت برقراری و بهره‎مندی مردم از این نعمت بر عهده پلیس است.

جانشین فرمانده ناجا افزود: در این برهه خطیر از زمان، پاسداری از انقلاب، دستاورد‌ها و ارزش‌های اسلامی ماموریت اصلی و انحصاری پلیس است.

وی گفت: امروز بی حجابی یک پدیده اجتماعی و فرهنگی نیست بلکه یک مسئله سیاسی و میدان جنگ است.

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: هوشیاری و مقابله با تهدیدات فضای مجازی از دیگر مسئولیت‌های مهمی است که باید هوشمندانه و با اهتمام جدی وارد این میدان خدمت و ماموریت شویم.

جانشین فرمانده ناجا شکستن آستانه صبر و تحمل مردم را یکی از اهداف اصلی دشمن برشمرد و ادامه داد: این امر، حساسیت ماموریت‌های پلیس را دو چندان می‌کند تا بر اساس خواسته‌ها و انتظارات فرمانده معظم کل قوا که یار مهربان و خدمت به مردم است و با هوشمندی بیشتری به وظایف، ماموریت‌ها و تکالیف خود عمل کند.

این مقام ارشد انتظامی کشور اضافه کرد: باید سعی کنیم آستانه صبر و تحمل مردم را بالا ببریم تا شهروندان انقلابی و ولایی بتوانند راه خود را با مولای شان ادامه بدهند و در صورت تداوم این امر قطعاً به موفقیت‌های افتخار آمیزی دست خواهیم یافت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: جنگ ایران اسلامی با استکبار، جنگ مکتبی، فرهنگی و جنگ بین دو تمدن است به همین دلیل دشمن از نظام اسلامی و کشور ما واهمه دارد.

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: استکبارجهانی که بر مدیریت کل جهان اعتقاد دارند از شیعه و مکتب اسلام در هراس است چرا که شیعه این مکتب، منتظر ظهور منجی عالم بشریت بوده و معتقد هستند دنیا باید زیر یک پرچم اداره شود.

وی گفت: دشمن 40 سال بی وقفه ما را به جنگ طلبید و از هر ابزاری استفاده کرد تا انقلاب اسلامی نباشد و این همه جدیت و تلاش برای آن است که نظام جمهوری اسلامی ایران، موجودیت آن‌ها را تهدید می‌کند.

جانشین فرمانده ناجا ضمن تاکید بر اهمیت و حساسیت ماموریت‌های متنوع و مختلف پلیس و ضرورت اهتمام و جدیت برای خدمت بیشتر به مردم و انجام تکالیف سازمانی از همراهی، همگامی و پشتیبانی خانواده کارکنان نیروی انتظامی نیز تشکر کرد و گفت:جهاد خانواده کارکنان انتظامی آن است که محیط خانه و خانواده را آرامش بخش کنند چرا که این احساس آرامش نقش مهمی در موفقیت‌های پلیس دارد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار