سردار یاوری خبر داد؛

آغاز اولین دوره مسابقات سراسری مهارت‌های پلیسی کارکنان زن ناجا/ رقابت 155 پلیس زن در قالب 23 تیم از سراسر کشور

معاون تربیت و آموزش ناجا از آغاز اولین دوره مسابقات سراسری مهارت‌های پلیسی کارکنان زن ناجا در شهر همدان خبر داد.
کد خبر: ۳۵۴۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸ - 18July 2019

آغاز اولین دوره مسابقات سراسری مهارت‌های پلیسی کارکنان زن ناجا/ رقابت 155 پلیس زن در قالب 23 تیم از سراسر کشوربه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «امیرحسین یاوری» معاون تربیت و آموزش ناجا در تشریح این خبر اظهار داشت: صبح امروز اولین دوره مسابقات سراسری مهارت‌های پلیسی کارکنان زن ناجا در شهر همدان آغاز شد.

وی با بیان اینکه افتتاحیه این مراسم به صورت «ویدئو کنفرانس» صورت گرفت، افزود: 155 نفر در قالب 22 تیم از استان‌های سراسر کشور و یک تیم از ستاد فرماندهی ناجا در این مسابقات حضور دارند و در رشته‌هایی، چون آمادگی جسمانی، دفاع شخصی، خود امدادی و دگر امدادی، تیراندازی، دستگیری، بازداشت و گزارش نویسی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

معاون تربیت و آموزش ناجا تعمیق آموزش‌های مهارتی با استفاده از روش «کار- بازی» را هدف اصلی از برگزاری این مسابقات بیان کرد و گفت: سعی کردیم محور مسابقه، مهارت‌هایی باشد که نیرو‌های پلیس به صورت روزانه و طی ماموریت‌های خود در کلانتری و پاسگاه‌ها مدام استفاده و عملیاتی می‌کنند.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ ورزش و کار، نشاط و ارائه پاداش نقدی نفیس از مزیت‌های برگزاری این مسابقات است، ضمن اینکه برای نفرات و تیم‌های برتر این امکان وجود دارد که در زمان انتقال متهم از خارج به داخل کشور، تیم پلیس بین الملل ناجا را همراهی کنند.

سردار یاوری با اشاره به تاریخچه برگزاری مسابقات مهارت‌های پلیسی، یادآور شد: چهار دوره از مسابقات در مراکز آموزش ناجا و دو دوره در سراسر کشور ویژه آقایان طی سال‌های 96 و 97 برگزار شد و امروز برای اولین بار در سطح ناجا، مسابقات مهارت‌های پلیسی ویژه کارکنان زن آغاز به کار کرد.

وی با بیان اینکه 28 تیر، اختتامیه این مسابقات برگزار می‌شود؛ تاکید کرد: ویژگی بارز این دوره از مسابقات این است که مراسم به صورت ویدئو کنفرانس و همزمان با حضور مدیران تربیت بدنی معاونت‌های آموزش کشور اجرایی شد.

معاون تربیت و آموزش نیروی انتظامی در پایان گفت: خوشبختانه شاهد استقبال بی نظیر کارکنان زن پلیس برای شرکت در این مسابقات بودیم و این بیانگر توانمندی‌های این گروه از نیرو‌های پلیس است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار