امام جمعه اهواز:

حرف ایران امروز، «موشک، جواب موشک» و «نفتکش، جواب نفتکش» است

سید «عبدالنبی موسوی فرد» گفت: امروز ایران قدرت اول منطقه و پنجمین قدرت نظامی دنیاست و آمریکا بداند که حرف ایران امروز، «موشک، جواب موشک» و «نفتکش، جواب نفتکش» است.
کد خبر: ۳۵۴۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹ - 19July 2019

حرف ایران امروز، «موشک، جواب موشک» و «نفتکش، جواب نفتکش» است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، حجت الاسلام سید«عبدالنبی موسوی فرد» در خطبه‌های امروز نماز جمعه اهواز که در مصلای مهدیه این شهر برگزار شد، اظهار داشت: مشکل آب و فاضلاب استان را پیش از این دو بار در خطبه‌های نماز جمعه اعلام کردم، زیرا طی روال عادی به نتیجه مطلوب نرسیده بودیم و مشکل همچنان لاینحل باقی مانده است.

وی افزود: با وجود تلاش مسوولان همچنان شاهد هستیم که مناطق حاشیه اهواز و مناطق بسیاری از این شهر همچنان با مشکل قطعی آب مواجه هستند، خانمی از شهروندان اهواز طی تماس تلفنی گفت: 5 شبانه روز است آب ندارند و این مشکل در برخی مناطق در یک ماه گذشته و در بعضی مناطق حتی از 3 ماه پیش ادامه دارد که شهروندان طی شبانه روز فقط چند ساعت آب دارند.

موسوی فرد با اشاره به بازدیدهای خود از محله‌های کم برخوردار اهواز، گفت: در این محله‌ها مردم مطالبات زیادی دارند، اما باید به این مساله توجه داشته که اگر بازدیدها منجر به نتیجه نشود، بدبینی ایجاد می‌کند و مسوولان باید علاوه بر بازدیدها بخشی از وقت خود را در تهران و برای جذب اعتبارات صرف کنند.

وی با بیان اینکه با اعتبارات استانی مشکل آب و فاضلاب استان حل نمی‌شود، تاکید کرد: در حال حاضر تعداد زیادی از شهرها و روستاهای خوزستان با تانکر آبرسانی می‌شود بنابراین حل این مشکل نیازمند یک عزم ملی است. در فصل گرما مردم نیاز بیشتری به آب دارند و مسئولان در مرکز باید به یاری مسئولان استانی بیایند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان همچنین با اشاره به تحرکات اخیر در منطقه و جهان برای توقیف نفتکش‌ها، گفت: باید به آمریکا و مجموعه نظام سلطه رویدادهای دهه اول انقلاب را یادآوری کنیم، در آن روزها که توان نظامی کنونی را نداشتیم و آمریکا وعده کرده بود که امنیت نفتکش‌ها را تأمین می‌کند، به رهبری امام خمینی (ره) تعداد زیادی از این نفتکش‌ها و ناوگان‌های متعدد آنها را ساقط کردیم و به قعر دریا فرستادیم.

وی افزود: امروز ایران قدرت اول منطقه و پنجمین قدرت نظامی دنیاست و آمریکا بداند که فرماندهی جنگ به دست با کفایت شخصی است که معتقد است در دنیای آینده و امروز، امنیت در سایه مقاومت اتفاق می‌افتد. حرف ایران امروز، «موشک، جواب موشک» و «نفتکش، جواب نفتکش» است.

امام جمعه اهواز در ادامه با اشاره به نشست اخیر امامان جمعه با رهبری اظهار داشت: توصیه اکید رهبری این بود که خطبه‌های نماز جمعه مختصر باشد و بیش از نیم ساعت یا کمی بیشتر، نباید نمازگزاران را معطل کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار