دریادار رستگاری:

ساخت تسلیحات دفاعی نتیجه استعانت از قرآن است

رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع گفت: ساخت سلاح‌های دفاعی کشور نتیجه استعانت از قرآن و ثمره خون شهدای صنعت دفاعی است و امروز نیز برای ادامه این مسیر غرورآفرین به دنبال توسعه این راه معنوی هستیم.
کد خبر: ۳۵۴۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰ - 20July 2019

ساخت تسلیحات دفاعی نتیجه استعانت از قرآن استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، مسابقات قرآن کریم ویژه خواهران شاغل و خانواده‌های کارکنان نیرو‌های مسلح به میزبانی وزارت دفاع و همزمان در سازمان صنایع دریایی، سازمان صنایع دفاع و سازمان توسعه منابع انرژی از امروز (شنبه) به مدت دو روز با حضور ۴۲۰ شرکت‌کننده در رشته‌های حفظ، قرائت و مفاهیم آغاز شد.

امیر دریادار «امیر رستگاری» رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت: ما مفتخریم که میزبان فرزندان و خانواده‌های نیرو‌های مسلح در بخشی از مسابقات قرآن کریم نیرو‌های مسلح هستیم.

وی افزود: سازمان صنایع دریایی مانند همیشه و تا آنجا که توان داشته باشد از فعالیت‌های قرآنی با افتخار حمایت و پشتیبانی خواهد کرد؛ چرا که هر چه این کشور و این انقلاب اسلامی دارد از آموزه‌های قرآن کریم و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است.

امیر رستگاری ادامه داد: قرآن مایه سلامت فکری، جسم و جان خانواده و کارکنان نیرو‌های مسلح است و نیرو‌های مسلح را در برابر هرگونه آسیب بیمه می‌کند.

رئیس سازمان صنایع دریایی پیشرفت‌های دفاعی کشور را نتیجه پیروی از قرآن دانست و گفت: پیشرفت‌هایی که امروز به دست آمده همه نتیجه پیروی از قرآن و اسلام است.

دریادار رستگاری در ادامه سخنان خود با تاکید بر بهره‎گیری از قرآن و معنویت محوری برای پیشرفت کشور، گفت: با برگزاری و گسترش محافل قرآنی در وزارت دفاع به دنبال نهادینه‎سازی اخلاق معنوی و پایدار در بدنه صنعت دفاعی هستیم.

رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع رمز موفقیت‌های انقلاب اسلامی را تأسی جستن از قران دانست و تصریح کرد: شگفتی پایداری ایران اسلامی در آوردگاه‌های مختلف از جمله دوران دفاع مقدس ریشه در تأسی به قرآن و عمل رزمندگان به قرآن داشته است. ساخت سلاح‌های دفاعی کشور نیز نتیجه استعانت از قرآن و ثمره خون شهدای صنعت دفاعی است و امروز نیز برای ادامه این مسیر غرورآفرین به دنبال توسعه این راه معنوی هستیم.

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام قهرمانی رئیس اداره عقیدتی سیاسی سازمان صنایع دریایی نیز طی سخنانی به ابعاد اهمیت توجه و قرآن کریم در برهه حساس کنونی کشور اشاره کرد و گفت: قرآن سپری در برابر هجمه فرهنگی غرب و شرق است.

وی افزود: قرآن می‌تواند در همه عرصه‌ها موجب پیشرفت و شکوفایی توانمندی‌های کشور شود، قرآن رمز پیروزی و موفقیت ما در ۴۰ سال گذشته بوده و اگر خانواده‌ها و کارکنان نیرو‌های مسلح بر اهمیت قرآن بیش از پیش تأکید داشته باشند، قطعاً به پیشرفت‌های بسیاری دست می‌یابیم.

رئیس عقیدتی سیاسی سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع گفت: سازمان صنایع دریایی در گسترش فرهنگ قرآنی فعالیت‌های فراوانی تاکنون داشته و مدارس قرآنی بسیاری را ازجمله در بندرعباس و دیگر شهر‌ها راه‌اندازی کرده است. آینده روشنی در انتظار ملت شریف ایران است و در این مسیر پربرکت و نورانی، قرآن کریم همواره چراغ راه ما بوده و موجب برکت و موفقیت است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار